4EVER - 4 x 25 schots

De Skies of gold dus? Knalt het gewoon laag of knalt de pot uit elkaar?
Ik laat hem staan tot ik antwoord heb, wil geen gevaarlijke situaties creeren...

De Skies of gold dus? Knalt het gewoon laag of knalt de pot uit elkaar?
Ik laat hem staan tot ik antwoord heb, wil geen gevaarlijke situaties creeren...

Bij de door mij afgestoken ( 2 stuks ) schoot die niet hoger dan 2 a 5 meter en knalde de effecten door de gehele straat.
Omdat dit me nu twee keer is overkomen vrees ik dat er meer aan de hand is met deze Cake D.

Laatste drie laat ik maar gewoon staan, misschien de cake D's maar vernietigen en de rest tot volgend jaar laten staan.

Laatst bewerkt:
Deze gisteren in de vooravond afgestoken.. De crossettes knallen werkelijk alle kanten op.. In de straat kon je ervoor wegrennen want ze knalden werkelijk nog met snelheid tegen de grond.
De tweede en derde cake deden het prima en de vierde cake knalde wederom veel te laag!
Al met al zou ik de box zeker niet meer kopen, gewoon omdat ik m te gevaarlijk vind.

Redelijke blokken, ik had er 8 voor 48 euro, dan mag je niet klagen. Die met crosette ging hier wel goed maar die skies of gold kwamen totaal niet hoog hier, zeker 4 schoten knalden op 3 meter...

Ik had ze bijna allemaal 2 teglijk of achter elkaar. Leuk maar ik zou het pakket niet zo maar weer kopen. Katan houd je voor de gek.

Bij ons had er ook iemand 1. Idd zeer lage bursts (nog geen 3 mtr hoog) mensen hadden veel brandplekken op de jassen. belabberde kwaliteit. Zal er maar niks meer over zeggen voordat ik dalijk weer een ban krijg!

Afgelopen zaterdag bij mijn bestelling ook deze cakebox opgehaald. Helaas niet ter plekke gecontroleerd. Gisteren bij het voorbereiden van ons showtje bleek ik 2x de B en 2x de D te hebben. Toch maar vol goede moed alles doorgelont. De hele serie ging achter elkaar af, maar vraag niet hoe. Levensgevaarlijk!!!!!. Kwam absoluut niet hoger dan 5 meter, werd steeds lager. Gelukkig stonden alle toeschouwers op voldoende afstand. Ongelofelijk dat zulke rotzooi goedgekeurd is voor de nederlandse markt. Niet kopen, weggegooid geld, levensgevaarlijk, een tip voor de winkeliers: niet opnemen in je assortiment, kan je klanten kosten. En niemand moet komen klagen ovet het weer ter verdediging van Katan. Direct na de 4-ever cakebox heb ik een doorgelonte Chrystal Gold Box afgestoken. Deze ging perfect af. Nooit meer de 4-ever cakebox, zelfs gratis niet.

Ook ik heb deze de lucht in gestuurd. Ik ging ervan uit dat de skies of gold de 3e cake was en de knal crackling cake de laatste. Dus ik had de laatste opgevoerd om een leuke finale te krijgen.
De crossette cake vond ik geweldig en de 2e cake vond ik ook prima. De derde cake had bij enkele schoten wat stijgproblemen. De 4e cake bleek dus de skies of gold te zijn, deze had ik opgevoerd waardoor hij binnen 10 seconden leeg was. De helft knalde echter niet hoger als 5 meter. Toeschouwers vonden het geweldig, maar ik vond het levensgevaarlijk.

Tevens heb ik deze box gekocht voor de "look" een 100 schots doos, maar dat bleek het dus niet te zijn.
Mochten de schoten volgend jaar wel omhoog gaan dan vind ik dit gezien de prijs een prima ding!

Ik vond deze ook niet helemaal tegenvallen,kan mischien wel wat sneller. Bij mij was het ook cake d die amper de hoogte in kwam en de laatste drie gingen helemaal niet.Recht op het vuur gezet toen kwamen ze alsnog.

Als ik dit allemaal zo lees snap ik niet dat deze cakes door de keuring
zijn gekomen.

Waardeloos. De helft knalde op een paar meter, nauwelijks stijglading lijkt het wel. Rotzooi, al krijg ik 'm gratis mee volgend jaar gaat ie de lucht niet meer in. Eerste en laatste keer iets van Katan.

Als ik de reacties zo lees ben ik dolblij dat deze cakes al weg waren toen ik mijn bestelling afhaalde. Helaas was het dus idd te mooi om waar te zijn.

Grappig dat ik deze reacties lees...
Ik had namelijk NERGENS last van.
Wat een mooi blokje was dit!
Hij liep perfekt door.
Mooie zuivere crossettes gevolgt door mooie en grote boeketten!!
Ik heb er van genoten.
Ik wil deze volgendjaar wel weer halen!.
Tog raar dat andere op dit forum dit een af rader vinden ..terweil ik dit een aanrader vind!

Zal wel niet helemaal goed gelopen zijn in China, als er zoveel fouten gemaakt zijn...
Hier liep ie ook gewoon goed door, niets dat laag knalde oid.

Ik heb deze ook gehad en moet zeggen er hadden van mij nog wel een paar crossets bij gemogen.
Tempo had iets sneller gekunt bij mij ging d iets lager dan de rest maar ging redelijk goed

Grappig dat ik deze reacties lees...
Ik had namelijk NERGENS last van.
Wat een mooi blokje was dit!
Hij liep perfekt door.
Mooie zuivere crossettes gevolgt door mooie en grote boeketten!!
Ik heb er van genoten.
Ik wil deze volgendjaar wel weer halen!.
Tog raar dat andere op dit forum dit een af rader vinden ..terweil ik dit een aanrader vind!

Voor mij is het ook een afrader, houd niet van gevaarlijk vuurwerk waar de rest van de straat voor weg moet duiken. Nu ik de reacties van de afgelopen twee dagen terug lees ben ik duidelijk niet de enige die dit twee keer bij een 4EVER box heeft meegemaakt.

Wat kan ik met me resterende 3 4EVER boxen doen , de verkoper contacteren ? Heb deze uiteraard niet meer afgestoken in de straat, wil niet bekend staan als degene die gevaarlijk loopt te doen en zodoende de hele straat klagend aan de deur heeft staan.

Producten die je niet af hebt durven steken, moet je inderdaad terugbrengen naar de winkel. Dan krijg je onherroepelijk je geld terug (en misschien nog wel meer dan dat).

Toch maar even reageren, want deze was zo gevaarlijk kep alvast een preview.
Kreeg namelijk helemaal geen tijd om afstand te nemen met deze cake en hij ontplofte rond 3 meter inderdaad gelukkig voor mensen die in de buurt stonden was er een overkapping.

Door de schik drukte ik hem weer uit moest vluchten het onplofte gewoon op de grond.
http://www.youtube.com/watch?v=7GV5acqyrfI

Back
Bovenaan