4EVER - 4 x 25 schots

Ik heb het gelezen zojuist ja. Beetje balen. Vreemd dat het niet gefilmd is. Ik ben nog beelden van de finale tegen gekomen maar hierin werd hij niet geschoten.

ik denk dat ik de cakes ga doorlonten met andere cakes. Per stuk verwacht ik geen spektakel.

Nog altijd benieuwd of er opstaat welke cake wat doet. Iemand die dat weet?

Het is verdacht stil rond deze cake.. Niemand?? :p

Zojuist naar de demo van katan geweest, ook daar niet geschoten.
Denk dat we deze dus niet in actie gaan zien voordat de consumenten filmpjes verschijnen.

Op basis van het materiaal wat we ervan gehad hebben koop ik em niet, ondanks dat die conclusie misschien niet helemaal eerlijk is.
Het zijn 4 leuke cakes maar als doorlontbox ben ik er niet zo'n fan van, puur omdat de effecten zo verschillend zijn en er weinig tot geen samengang in zit.
Ik denk zelf dat je met 4x Skies of Gold in doorlont meer waarde voor je geld hebt.

Wat voorspelbaar, als deze cake tegenvalt weet ik dat ik nooit meer katan koop.
Ze willen mij niet eens informatie geven over hoeveel dat ding weegt en een foto´s ervan terwijl ze zeiden dat ze dit 2 weken geleden zouden doen.

Mijn volgorde word, salute, skies of gold, croessete, peony.

Niemand van katan die alsnog duidelijkheid kan scheppen ?

Wat voorspelbaar, als deze cake tegenvalt weet ik dat ik nooit meer katan koop.
Ze willen mij niet eens informatie geven over hoeveel dat ding weegt en een foto´s ervan terwijl ze zeiden dat ze dit 2 weken geleden zouden doen.

Mijn volgorde word, salute, skies of gold, croessete, peony.

Inderdaad erg vreemd van Katan. Hopelijk valt het mee en zijn het toch nog 4 leuke blokken. Ik zal ze samen schieten met andere denk ik. Ben benieuwd of er ook opstaat welke cake wat doet.

Ik snap de opheft niet zo goed, het is namelijk al lang bekend welke cakes zich in het blok bevinden en we kennen daar allemaal de uitwerkigen van en die zijn goed te noemen en als je daar nog even het prijskaartje naast houdt dan kun je zelf wel uitrekenen dat je absolutt geen miskoop gaat maken en desnoods schiet je ze los ? :)

Is helemaal geen slechte bak, het tempo is iets lager als op de filmpjes omdat sommige van de cake erg snel schoot. Hebben wij zo gevraagd. Verder kwalitatief in orde!
Met de demo's schieten we hem niet omdat wij dan de volledige vooraad kunnen uitleveren aan de winkeliers, die hem allen graag willen hebben.
Als we met de demo's gaan schieten word de voorraad ook minder = minder uitleveren.

Groeten
Katan Vuurwerk

Ok dankje mike. Zou je ook nog kunnen vertellen hoeveel het bruto weegt.
En wellicht een plaatje.

Is helemaal geen slechte bak, het tempo is iets lager als op de filmpjes omdat sommige van de cake erg snel schoot. Hebben wij zo gevraagd. Verder kwalitatief in orde!
Met de demo's schieten we hem niet omdat wij dan de volledige vooraad kunnen uitleveren aan de winkeliers, die hem allen graag willen hebben.
Als we met de demo's gaan schieten word de voorraad ook minder = minder uitleveren.

Groeten
Katan Vuurwerk

Deze ook opgehaald 2 x de serie in 1 karton.
Cakes zijn niet heel groot.
2 kilo kruit klopt ook niet:
A bevat 423 gram
B bevat 275 gram
C bevat 273 gram
D bevat 375 gram

Ben benieuwd wat er uit gaat komen

Deze ook opgehaald 2 x de serie in 1 karton.
Cakes zijn niet heel groot.
2 kilo kruit klopt ook niet:
A bevat 423 gram
B bevat 275 gram
C bevat 273 gram
D bevat 375 gram

Ben benieuwd wat er uit gaat komen

Klopt ook niet.
Ik heb ze vanmorgen nog in mijn handen gehad.
Het zijn echt flut cake,s en dan nog 70 euries vragen......

Ik snap de opheft niet zo goed, het is namelijk al lang bekend welke cakes zich in het blok bevinden en we kennen daar allemaal de uitwerkigen van en die zijn goed te noemen en als je daar nog even het prijskaartje naast houdt dan kun je zelf wel uitrekenen dat je absolutt geen miskoop gaat maken en desnoods schiet je ze los ? :)

Nou torrr het bewijs is geleverd.
Geen 2000gram maar 13000 gram.
Wat is je commentaar nu torrr.
Ik val je niet aan dat weet je maar lees de berichten.

Ff kijken wat voor effect eruit gaat komen voordat ik negatieve berichten ga spuien, zelf heb ik 51 euro betaald voor het geheel.

12.75 per cake is zeker niet slecht.

:idea:kan me nog een heel mooi 500gram pakket herinneren met noname cakes met een te mooie prijs toen. was ook allemaal niet wat beloofd werd. leert men hier nou niet van? of hebben ze er gewoon lak aan daar lijkt het meer op:bonk:

Back
Bovenaan