4EVER - 4 x 25 schots

Sorry maar ik val bijna in slaap van dat filmpje. Ik weet het wel 69 is niet veel voor 100sh blokje maar het tempo is..........wel........heel.......langzaam. Maar even wachten op betere filmpjes.

Ziet er zelfs op deze baggerfilm prima uit! Nu snap ik ook waarom jullie deze film eigenlijk niet wilden vrijgeven. Bezweken tijden de onderhandelingen met de rijswijkse vuurwerkhal?:p

Hij stond al op mijn lijst, maar ik ga hem nu zeker bestellen!

De doorsnee consument zal zich nu een niet opgelicht voelen met een cake van 70E

Sorry maar ik val bijna in slaap van dat filmpje. Ik weet het wel 69 is niet veel voor 100sh blokje maar het tempo is..........wel........heel.......langzaam. Maar even wachten op betere filmpjes.

Hij heet toch niet voor niets de 'forever' :p

Cake B/C/D vind ik allemaal wel mooi, A wat minder gezien het effect, maar 2e deel daarvan met de halve salutes/crackling vind ik dan wel weer vet :D
Nu alleen nog even de volgorde bepalen, ik denk dat ik cake A bijna aan het eind laat gaan, of gewoon apart.

Edit: @Grizmo(zie onder): Inderdaad, als je een groter budget hebt (ik neem bijvoorbeeld de Zena box er ook bij) kan je deze beter op een ander tijdstip doen.
Ik neem alleen 'D' ofwel de Skies of Gold mee in mijn 12 uur project, die is geweldig :D

Laatst bewerkt:
69 is niet duur en al helemaal niet wanneer je nog ergens wat korting kan scoren. Ik denk dat deze in het echt nog wel beter overkomt dan het filmpje. Ik heb deze ook besteld en heb er geen spijt van, ook niet na het zien van het filmpje. Ik weet nu wel dat ik deze gewoon in de vooravond ga schieten en niet om 00:00 uur. :)

Hmmmz, voor de prijs valt het inderdaad niet tegen, maar ik weet wel dat ik deze cakes gewoon allemaal lekker los of in combi met andere cakes ga afsteken!

Als de effecten zijn zoals op de film dan is de prijs meer dan te doen. Met deze cake zal je geen miskoop begaan denk ik.

Met dinoroel ben ik het helemaal eens. Daarnaast is dit volgens mij nog van een behoorlijke afstand of zie ik dit verkeerd ?

Als ik de prijs niet wist, had ik gegapen en was ik verder gaan kijken; de effecten maken me niet erg warm, en verveel me er een beetje bij terwijl vooral de rode, snel uitbrandende, peonies me tegenstaan. Maar als je dan dat spotprijsje hoort weet je dat niet meer zou mogen verwachten, en je voor geen geld een paar minuten goed vuurwerk voorgeschoteld krijgt.

Voor het geld vind ik het prima product, alleen cake A is erg matig.
Maar als je deze achter elkaar wilt aan steken kan je die er tussen uit laten en eventueel een andere in de plaats zetten. Kan je de A aan iemand cadeau geven ;)

Misschien ben ik blind, maar waar staat die op de website bij Orthen? Twijfel over deze, duurt wel lekker lang maar het is toch wel weer een hoop geld haha.. er moet nog zo veel weg gestreept worden!

Na het zien ben ik blij dat ik deze bestrld heb!.
Zal zeker leuk staan in me straat.
En wat een goede crossettes... Van mij hadden ze heel het blok crossettes moge maken!

Back
Bovenaan