4EVER - 4 x 25 schots

Hoop toch echt wel voor de 28e al een filmpje te zien hier hoor, is ook wel makkelijk i.v.m het beslissen of je deze doos-box koopt of een andere, van de skies of gold weet ik wel dat het goed zit, maar ben meer benieuwd hoe de peonie,s en de crossette,s en de salute,s er vanaf komen bij deze doos ;)

Zou alleen niet te lang wachten met bestellen
Hoorde dat ze nu al heel hard gaan
"zegt iemand die eerder zelf nog even zou wachten"

ach ja, das dan heel jammer , dan wacht ik wel tot volgend jaar , mocht het echt een superhit wezen, maar ik kan me geld maar 1 keer uitgeven, en ik wel dan wel weten of ik iets moois heb toch? en dat kan ik alleen zien door de effecten te bekijken op een filmpje

ik weet dat die van zena en van rubro een paar tientjes duurder zijn, maar daar heb ik al wel een indruk van op kunnen doen, dan gaat de voorkeur toch daar naar uit, mocht van deze doos geen beeldmateriaal komen, en anders zie ik de filmpjes vast wel na het oudjaar hier ;)

ach ja, das dan heel jammer , dan wacht ik wel tot volgend jaar , mocht het echt een superhit wezen, maar ik kan me geld maar 1 keer uitgeven, en ik wel dan wel weten of ik iets moois heb toch? en dat kan ik alleen zien door de effecten te bekijken op een filmpje

Tja, wil geen doemdenker zijn maar als we de berichtgeving moeten geloven dan moet volgend jaar alles weer terug naar max. 15gr. per shot en dan kunnen we deze bakken in de huidige uitvoering ook op ons buik schrijven... of heeft deze geen 20/25gr. per shot?

volgens de berichtgeving wel misschien, maar denk eerlijk gezegd niet dat het zon vaart loopt, je zal zien dat er toch nog importeurs met restanten blijven zitten, dan zal er zowiezo wel weer een jaar gedoogd worden dat ze het mogen verkopen denk ik dan he, maar we zullen zien hoe het allemaal gaat, hoop wel op vooruitgang en niet op achteruitgang haha

Het zou mooi wezen als alles in europa 1 werd , en de blokken uit polen bijvoorbeeld gewoon ingevoerd en verkocht konden worden, weg probleem

Maar zoiets zal helaas wel een illusie blijven:cry:

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren.. Voor het verhaal over de 25gr regeling is een apart topic. Graag hier enkel inhoudelijk reageren op dit productdaarnaast wil ik mars25 vragen reacties te editten en niet steeds nieuwe posts aan te maken.. Voor nu heb ik bovenstaande reacties samengevoegd.

Weer ontopic dus!

B is de salutecake neem ik aan, dus niet puur salute, maar met een beetje sier?
A en D zijn erg mooi, de andere 2 een beetje standaard. Voor de prijs zeker niet gek, maar meer zou ik er ook niet voor willen betalen.

Vind het zeker geen verkeerde bak ! en al helemaal niet voor 69 euro, alleen de eerste cake had iets sneller gemogen :-) Maar verder een top ding !

afgaande op de film moet ik zeggen dat cake D er goed uitziet.
Verder ben ik niet verschrikkelijk onder de indruk. Dit heb ik bij andere cakeboxen wel gehad.
Ik houd het bij mij eerdere keuze. Overigens moet ik zeggen dat ik cake A met de crossette wel mooi uitgevoerd vind, maar zelf ben ik niet echt van de crossette. Maar dat ik gewoon een persoonlijk smaak.

De prijs de ervoor staat is natuurlijk wel gewoon top. Daar kan denk ik bijna niemand omheen.
greetzzz

Gaaf die crossettes, tempo had wat hoger gemogen, maar dat is een kwestie van smaak. Een leuke mengelmoes van effecten, en dat voor €69... Absoluut geen miskoop en waar voor je geld, afgaande op de film.

Die crossettes zijn inderdaad mooi, tempo ligt voor crossettes juist wel lekker want zo komen ze goed tot hun recht, tempo in B en C zijn goed te noemen, de lucht blijft gekleurd aan 1 stuk door, alleen had wat mij het tempo in D iets hoger gemogen.
Al met al een redelijk tot goed blok, zeker als je de prijs er naast gaat leggen. Complimenten aan Katan :thumbup:

PS : Hopelijk komt er wel snel een origineel filmpje van katan onze kant op want van dit filmpje wordt je behoorlijk geirriteerd, het lijkt wel meer reclame voor de winkel dan voor de cake :(

Back
Bovenaan