4EVER - 4 x 25 schots

Tja kan me er iets bij voorstellen vooral dat de prijs erg scherp is
ik laat me verassen
Deze cake was tijdens onze demo nog niet CE gekeurd,daarom ontbrak deze ook.
Inmiddels zit het CE nummer op het artikel,en de productie is in volle gang.Deze week zullen we hopelijk de productiefilms binnen krijgen en deze dan plaatsen zijn wel chinese films maar wel met productie materiaal.

Nog iets over de naam op het artikel in de startpost,deze zal in de productie anders zijn,een collega importeur was niet blij met deze naam keuze,dus gaan wij deze speciaal aanpassen.

Moet toegeven hier erg benieuwd naar te zijn. Waar andere boxen redelijk aan de prijzige kant zitten heeft deze een erg schappelijke prijs. En daarbij stond Skies of Gold al op de whishlist dus dat zou ook een dubbelslag kunnen betekenen.

Zal vast een mooie bak zijn..
Maar eerst in het topic van Bon Fireworks keihard beweren van naams plagiaat..
Terwijl jullie nu ook pronken met de naam event.. Waar Rubro ooit mee is gekomen.

Op zich niets mis mee.. Maar beschuldig andere importeurs er dan niet van.. Heren van Katan.

Verder vind ik de adviesprijs werkelijk een feestje!

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt mij dat de eerste 3 cakes boven de 20 gram per tube gaan, voor die laatste met alleen salutes heb je toch veel minder sas nodig..

Zeker interessant, sowieso al door de mooie prijs, we houden deze even in de gaten:D

Hulde voor het neerzetten van een betaalbaar doorlontblok!
Zelfs al wordt er 15 gram in een tube gedouwd dan zit je nog zwaar onder de concurent qua prijs.
Mocht dit blok opgewassen zijn tegen de 4 seasons ,dan kan je verwachten dat de term als lopende broodjes over de band hier van toepassing gaat worden.

Skies of gold blijft de 15 grams versie?
Gevolgd door crossetes.
Gevold door multicolour peonys.
Gevolgd door salutes.

Wat mij betreft een geweldige combinatie mits goed uitgewerkt!
Ik ben benieuwd en ga morgen weer wat overuren draaien :)

Kijk, voor iedereen die mijn comments bij Royal nergens op vinden slaan..

Dit is de kracht van zulke boxen, veel voor weinig doordat je groot inkoopt.

Op deze manier zie ik hier een positieve toekomst in, in tegenstelling tot 200€+ prijzen..

Uiteraard de filmpjes af wachten maar dit is toch WEL verleidelijk..

En voor 70€ kan je niet 4 van zulke cakes bij elkaar zetten. EN ik ben gek op crossette en die zijn spaarzaam in de NL collecties..

Goed bezig Katan!

Halllooo 2000 gram en maar 69 euro'tjes.
Te mooi om waar te zijn!!:shocked:
En gelukkig heb ik ook nog een katan dealer in het dorp!
Even het filmpjes afwachten, en mocht hij mooi zijn dan koop ik er wel een paar.
Misschien dat ik ook nog palletkorting kan krijgen in plaats van kartonkorting :D

Ik hoop dat er snel een Katan-dealer in de omgeving van Kampen-Zwolle komt zeg! Wat een prijs voor 4 500-grammers! Ben heel benieuwd naar de uitwerkingen!

In het zuiden zal het ongetwijfeld gezellig zijn, maar hier in de buurt is alles wel verkrijgbaar (behalve dan dit artikel). En om dan alleen voor de 4Ever naar het zieke... eehh.. gezellige zuiden te rijden... Toch bedankt voor het aanbod :wink:

Heb nou nog steeds geen antwoord op mijn vraag eigenlijk,dus vraag het nog maar een keer.
De skies of gold heeft 365 gram,hoe kan het dan 4x 500 gram zijn?
Voor een salutecake gebruik je overigens ook geen 500 gram lijkt me?

Heb nou nog steeds geen antwoord op mijn vraag eigenlijk,dus vraag het nog maar een keer.
De skies of gold heeft 365 gram,hoe kan het dan 4x 500 gram zijn?
Voor een salutecake gebruik je overigens ook geen 500 gram lijkt me?

Een knalblok met 500gram is 25 shots is best mogelijk hoor. Goede knallen, dikke mines ervoor, dan is het best haalbaar?

Ik moet zeggen dat ik hier ook wel erg benieuwd naar ben.
Wat zijn de specificaties van dit product?
Ik snap dat 4 keer 500 gram een specificatie is, maar vorige jaren werd 350 gram ook onder 500 gram geschaard. Vandaar dat ik samen met Kwintos en anderen dit ook wel graag hoor.
Verder is het natuurlijk een donders lekkere prijs voor een cakebox. Nu nog even uitrekenen hoever dedemsvaart rijden is vanaf Zwolle;-)
greetzz

Back
Bovenaan