4455 Cowboy Fan

mikeole

VWC lid
Artikelnummer: 4455
Artikelnaam: Cowboy Fan
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 487 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 20 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €47,50

4455 - COWBOYFAN.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
De prijs is toch iets wat me verwonderd. Waaiers hebben vaak een hogere kostprijs maar dan moet het ook echt overtuigen, bij deze weet ik het nog niet.

Moet zeggen dat ik het een hele mooi cake vindt, mooie volle effecten!

Als de prijs iets kan zakken in een freak actie is het een goeie kansmaker om hem te kopen.

30MM tubes en waaiers, een combinatie voor een hoge prijs wat niet altijd gewaardeerd wordt. Ik denk dat je voor deze cake echt in de straat moet staan om overtuigd te worden.

De prijs is inderdaad hoger, maar dit is niet ongebruikelijk bij waaiers. Echter was het wel een erg mooie waaier met grote uitwerkingen breed verspreid.

Wat een prachtige waaier!!! Oke dan, stom om te zeggen maar ik raak maar niet aangetrokken tot het merk, en ik ben bang dat het komt door het labelgebruik. Ik kan er maar niet doorheen komen. Alles oogt hetzelfde, het weerspiegelt geen topproductie, maar dat is het wel.

Wat een prachtige waaier!!! Oke dan, stom om te zeggen maar ik raak maar niet aangetrokken tot het merk, en ik ben bang dat het komt door het labelgebruik. Ik kan er maar niet doorheen komen. Alles oogt hetzelfde, het weerspiegelt geen topproductie, maar dat is het wel.

Jij omschrijft het precies goed :) Maar mooi ding inderdaad, echt nog nooit van gehoord tot zover :)

Echt precies dat gewoon!!
Wel een erg mooie cake trouwens, zo op film

Back
Bovenaan