400 Shots Total Display Show

Ja?

Er is gewoon een slechte batch in omloop en als je dan 150 + spendeert wil ik een goede batch.

Dat je geen specifieke batch kan reserveren snap ik, maar als er word toegezegd de 5136 niet te hebben op het moment van bestellen en ik met die kennis bestel hoef je daar niet mee aan te komen bij afhalen.
Ja ik ook voor dat bedrag mag er best wat gevraagd worden. Maar ik ben blij dat ik het weet😄

Herman de haan vuurwerkexpert in Genemuiden 117€ met actiecode freak20.
Het is onduidelijk bij sommige winkels welke batchnummer er word gebruikt. Maar bij sommige staat het batchnummer bij het artikel nummer.
Langenberg Duitsland zou de 646 hebben geschoten op de demo. Als ik hun site moet geloven welke batch hun verkopen.

Tijdens de rondleiding bij Vuurwerkpap wisten ze te vertellen dat integenstelling tot vorig jaar dit jaar alle batches uit dezelfde fabriek komen.
Dat is mooi, want ik kreeg exact diezelfde info vanuit een totaal andere hoek.

Waar ze vorig jaar vanwege capaciteitsproblemen noodgedwongen naar een 2e fabriek moesten uitwijken, is nu tijdig besteld en alles vanuit dezelfde fabriek komen rollen. Wat ook een consistentere kwaliteit zou moeten betekenen.

De eerste demo’s / beelden zijn hoopgevend 👍👍👍

Back
Bovenaan