400 Shots Total Display Show

Dit ziet er toch wel weer erg prettig uit hoor ! Was van plan deze te laten staan, maar misschien pak ik hem op het laatst toch nog wel mee :bonk:

Wat is het probleem met de slechte batches? Is het tempo lager?

Ik heb hem trouwens wel besteld bij de driesprong
Bij Driesprong heb ik nog nooit slechte batches gekregen.

Dit kan ik beamen ze hebben de juiste batches als rest voorraad en de nieuwe 2025 batches zagen er ook goed uit op de beelden van de demo.

Dus de kans op een slechte batch hier is zeer klein, gewoon opletten dat je NIET 5136 krijgt. :thumbsup:

Dit kan ik beamen ze hebben de juiste batches als rest voorraad en de nieuwe 2025 batches zagen er ook goed uit op de beelden van de demo.

Dus de kans op een slechte batch hier is zeer klein, gewoon opletten dat je NIET 5136 krijgt. :thumbsup:
Ja maar hoe zie je dat voor je, dat je op de 29ste bij een verkooppunt staat en zegt. Oei verkeerde batch die wil ik niet, doe maar een andere 😅

Ja maar hoe zie je dat voor je, dat je op de 29ste bij een verkooppunt staat en zegt. Oei verkeerde batch die wil ik niet, doe maar een andere 😅

Ja?

Er is gewoon een slechte batch in omloop en als je dan 150 + spendeert wil ik een goede batch.

Dat je geen specifieke batch kan reserveren snap ik, maar als er word toegezegd de 5136 niet te hebben op het moment van bestellen en ik met die kennis bestel hoef je daar niet mee aan te komen bij afhalen.

Nee Ja je hebt gelijk moet kunnen. Ik heb dat wel nog nooit iemand zien doen.
Er zijn freaks die dit gewoon doen. Wat @Tegendraads al zei, als ze je de garantie hebben gegeven dat het niet batch x bevat, en dit blijkt wel zo te zijn, dan ja.. zeker vragen om de mogelijkheden. Veel winkels zijn bereid gewoon mee te denken

• Like
Waarderingen: TCO
Weten jullie al welke batch 400 total display er uitgeleverd gaat worden?
300 + 400 op het lijstje en met de code is het wel heel aantrekkelijk!
Hoor het graag!

Edit: verkeerde topic

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan