400 Shots Total Display Show

Jaa dat is ook waar ik over zit te twijfelen. Ze geven aan de 5646 en de 0646 te hebben maar kunnen helaas geen garantie geven op welke batch je zou ontvangen. Ze zijn bij hen iets duurder als dat mogelijk is maar als ik zeker weet de goede batch te krijgen dan vind ik dat niet zo erg.

En anders toch maar de 300 dit jaar. Ook niet perse een straf 🤣

Volgens mij al eens geplaatst hier maar na aanleiding van alle ervaringen hier kwam ik op deze lijst uit:

》40F127《 Beste
5646☆☆☆☆☆
5464☆☆☆☆
5126☆☆☆☆
5136☆

0646 nieuwe batch dan?

Helemaal eens met het lijstje van Waltr.
0646 was het originele artikelnummer bij introductie.

Van versie 5136 zijn 2 fysiek verschillende versies in omloop. Een brede en een smalle. Exact dezelfde nummers op de dozen helaas.
Waarvan er 1 goed zou zijn (garantie van Magnum richting winkelier). Maar ik ben huiverig.
Wij liefhebbers proberen hierop te letten, maar voor veel verkooppunten is het een onbegonnen zaak om specifieke artikelnummers / series te handhaven.

Blijft een gekloot dat verschil in jaren en batches.

Laatst bewerkt:
Helemaal eens met het lijstje van Waltr.
0646 was het originele artikelnummer bij introductie.

Van versie 5136 zijn 2 fysiek verschillende versies in omloop. Een brede en een smalle. Exact dezelfde nummers op de dozen helaas.
Waarvan er 1 goed zou zijn (garantie van Rubro richting winkelier). Maar ik ben huiverig.
Wij liefhebbers proberen hierop te letten, maar voor veel verkooppunten is het een onbegonnen zaak om specifieke artikelnummers / series te handhaven.

Blijft een gekloot dat verschil in jaren en batches.
Geeft Rubro garantie op een Magnum product? 🤭

Back
Bovenaan