400 Shots Total Display Show

Ik staarde me vroeger ook blind op kalibers, maar vergeet niet dat kleiner kaliber ook minder hoog gaat waardoor de effecten zeker niet altijd kleiner zijn. Persoonlijk heb ik deze bak vorig jaar als indrukwekkender ervaren dan bijvoorbeeld de Beast of Burden. Dit jaar staat die in tweevoud te vlammen om 00:00!

Op dat filmpje van de Euregio demo in het Caïro Crackling topic is hij volgens mij te zien vanaf 10:30. Ziet er dan toch wel weer heel dik uit hoor.
Zeker inderdaad als je er in de straat zo onderhand onder staat.

Op dat filmpje van de Euregio demo in het Caïro Crackling topic is hij volgens mij te zien vanaf 10:30. Ziet er dan toch wel weer heel dik uit hoor.
Zeker inderdaad als je er in de straat zo onderhand onder staat.
Klopt werdt daar ook geschoten. Blijft een toppertje.

Al vele malen gezien op demo's en in showtjes. Dit blijft gewoon een dikke rammer. Ik vind klein kaliber helemaal niet erg als er tempo en een goede burst in zit en beiden elementen heeft deze. Er wordt goed gebruik gemaakt van effecten waar weinig kruit voor nodig is om toch nog een gevulde lucht te krijgen. Vooral de finale cake ramt écht goed. En dit is natuurlijk op grote demo afstand, in de straat is dat nog een veel betere ervaring uiteraard

Dit jaar voor de 1e keer, duidelijke instructies afgeven aan de straat niet al te ver weg te gaan staan dan om optimaal te kunnen genieten :)

Lees net dat iemand de massive monsterbeast 400 kreeg ipv deze. Weet niet of dat dat is omdat ze de tds niet geleverd hebben gekregen ofdat het een foutje is. Nou moet ik straks ook naar deze winkel dus ben ik benieuwd of dit eventueel een waardige vervanger is?

Lees net dat iemand de massive monsterbeast 400 kreeg ipv deze. Weet niet of dat dat is omdat ze de tds niet geleverd hebben gekregen ofdat het een foutje is. Nou moet ik straks ook naar deze winkel dus ben ik benieuwd of dit eventueel een waardige vervanger is?
Niet doen!! Is absoluut geen waardige vervanger...

Ik heb gelukkig gewoon de tds geleverd gekregen😁

Back
Bovenaan