40.000 kilo illegaal vuurwerk onderschept net over de grens bij Nijmegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het toch wel typisch dat degene die wel voor het zware spul zijn degene die er tegen zijn schijnheilig vinden. Lijkt me eerder verstandig dan schijnheilig. Of ze nou eerst wel of niet ook het zware spul hebben gehad. Wat maakt het uit? Op tijd stoppen voor dat de traditie kapot is. Dan kunnen jullie komen met argumenten zoals ja maar de meesten hebben ook meer dan 25 kg en lonten door. Hoor je daar de mensen over klagen? Nee!! Dat is het probleem niet. Die knallen maanden van te voren dat is het probleem en steeds harder en harder en de klagers kunnen dit niet scheiden met het normale consumenten vuurwerk.

Voor de duidelijkheid: Ik heb niks tegen degene die normaal met het zware spul om gaan en rekening houd met de andere. Het gaat me erom dat het toch een keer verstandig word om rekening te houden dat het zo over kan zijn als het zo door gaat. En roep dan dus niet dat degene die dit zeggen schijnheilig zijn maar sta er eerst zelf even bij stil wat de gevolgen zijn.

Laten wij om dit forum nou geen 2 kampen vormen maar samen staan voor onze traditie en het goede voorbeeld geven.

Maar wat zitten er hier toch een hele hoop schijnheilige mannetjes zeg, net als bij FPM. Allemaal zo afgeven op het zware vuurwerk, maar de helft van alle leden hebben "kruit aan hun handen". Ach ja..

Zoals ik al eerder in mijn post aangaf heb ik in het verleden ook professioneel vuurwerk gehad. Maar het hoeft van mij persoonlijk niet meer. Ik ben niet tegen mensen die het zwaardere vuurwerk wel afsteken of voorhanden hebben.
Ik wil die risico's niet meer lopen, anderen misschien wel, even goede vrienden.
Ik weet dat er hier veel members zitten die er wel mee om kunnen gaan, maar ook heel veel mensen niet. Denk aan vernielingen, gevaarlijk gedrag enzovoorts.

Ik was vroeger ook niet vies van een paar mooie shell's de lucht in te schieten, maar toen ik gepakt werd dacht ik wel beter na en heb er zelf voor gekozen om me alleen nog bezig te houden met Nederlands/Duits consumentenvuurwerk.
Ik geniet nog steeds wel met volle teugen van filmpjes waarin shell's worden afgeschoten, alleen ik zelf doe dit niet meer vanwege de te grote risico's.

2 kampen hier moet ik wel om lachen vwc hangt aan elkaar van hypocrisie verborgen belangen en grote hompen boter op het spreekwoordelijke hoofd.er zijn hier zoveel verschillende petten en dat al ver voor de grote vangsten en bijkomende aandacht van justitie.

achja dat hou je toch op een site. Maar vind de lui die mensen die geen illegaal zeggen te gebruiken schijnheilig noemen lekker makkelijk oordelen. Ook ik heb dit altijd aan me voorbij zien gaan. Heb nooit gedoe met wouten gehad en hoef het ook nooit te hebben. Ook van de boetes die erop staan is het risico te groot. En kan je beter het beste van het beste uit Nederland van komen. Ja het is op safe spelen. Maar soms moet je dat wel. Het geld groeit niet op de Rug. En liever voor 500 legaal dan een boete.

Aangezien de discussie niets meer met het nieuwsbericht te maken heeft en enkel nog maar gaat over hypocriet of niet is het tijd voor een slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan