feabal
VWC lid
Ben ik niet met je eens Jorn89.
Het vuurwerk wat in beslag is genomen is zeker geen troep! Het is prachtig mooi en veilig spul mits het in de goede handen blijft/valt.
Alles valt of staat met de persoon/personen die dit overkopen.
Ook een cobra 6 is prachtig.. mits lekker buiten het dorp/stad. Net als carbid eigenlijk..
Die flowerbeds schelen niet veel met het vuurwerk nu (1,2 inch) of je doelt op de 2 inches? Dat zijn ook allemaal kleine shells bij elkaar en is dat ineens geen 'troep'? Alleen als je het los af steekt?
Alleen qua prijs kan het nog wel eens wat uit maken.
Shells zijn ook super veilig. Dubbele ontsteking.. Mits je de goede lanceer buis gebruikt ja.. dat zijn dan weer sukkels die dat niet doen!
Zwaarder vuurwerk komt er niet dat is nu wel duidelijk. Dus die droom kan van tafel.
Hier blijft het door modderen zoals het al jaaaren gaat.
En ook al sta je zwaarder vuurwerk toe, de handel blijft altijd. Al zou je tot 8 inch toe staan dan nog willen mensen 12 inch..
Alle drugs zijn ook verboden, maar blijft altijd (bijna op elke straathoek) verkrijgbaar.
Het is vind ik naïef om te denken dat dit ooit goed komt. Zeikerds hou je altijd en de zwarte markt blijft ook altijd. Deze zwarte markt zal ook altijd goedkoper blijven!, dus aantrekkelijker voor diegenen die dit willen.
(geen kosten aan dure bunkers en belastingen en overige..)
Het is niet het vuurwerk wat onze traditie in de weg zit. Het is de persoon er achter. In mijn ogen dan heh..
Amen, ik had het zelf niet beter kunnen omschrijven.