Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sowieso weinig filmpjes van deze box
aaahhh.... vandaar!
had ik even gemist
Dat ligt er nogal aan waar je van houdt. Echter, qua uitwerkingen, shapes en beleving behoort dit wel tot de top. Wil je hem deels meemaken, kan je ook de Insane overwegen, welke de basis was voor deze box.Mooie prijs voor 80 of kan je daar wat beters voor kopen?
Erg mooi hoor! Maar waarom film je hem vanaf de zijkant? Zo komen de shapes niet echt goed over.
Komt deze nu dit jaar ook als compound op de markt?![]()
Vorig jaar deze gehad, was echt een topper! Dit jaar gekozen voor de Insane en de MJB Cake.Dit jaar de 3x Heaven besteld, mede na aanleiding van de lovende reacties hier op het forum. Echter zie ik dat er dit jaar weinig animo voor is, misschien omdat het een uitloop product is? Zijn er meerdere mede-forumleden die de 3x Heaven dit jaar weer besteld hebben? Ben zeer benieuwd naar deze box
Dit jaar de 3x Heaven besteld, mede na aanleiding van de lovende reacties hier op het forum. Echter zie ik dat er dit jaar weinig animo voor is, misschien omdat het een uitloop product is? Zijn er meerdere mede-forumleden die de 3x Heaven dit jaar weer besteld hebben? Ben zeer benieuwd naar deze box