3X Heaven [Box]

Wij hadden de Kilo Knaller 2 dit jaar, die bestaat uit 2 cakes van de afgekeurde 3xH 17/18. Deze hebben gefilmd en komen nog online.

Vind m op film helemaal niet zo bijzonder overkomen. Uitwerkingen lijken niet heel groot, blijven niet lang hangen en niet mooi rond. Snap dat iedereen wegloopt met Evo maar ik zie vaak niet wat ze nu zoveel beter maken dan een rubro, mania of pangu.

Zit deze nou ook nog in het assortiment? Weinig nieuws over en zie hem nergens meer langs komen. Leuke box dit.

Dit jaar de 3x Heaven besteld, mede na aanleiding van de lovende reacties hier op het forum. Echter zie ik dat er dit jaar weinig animo voor is, misschien omdat het een uitloop product is? Zijn er meerdere mede-forumleden die de 3x Heaven dit jaar weer besteld hebben? Ben zeer benieuwd naar deze box

Dit jaar de 3x Heaven besteld, mede na aanleiding van de lovende reacties hier op het forum. Echter zie ik dat er dit jaar weinig animo voor is, misschien omdat het een uitloop product is? Zijn er meerdere mede-forumleden die de 3x Heaven dit jaar weer besteld hebben? Ben zeer benieuwd naar deze box
Vorig jaar deze gehad, was echt een topper! Dit jaar gekozen voor de Insane en de MJB Cake.

Jazeker Besteld :handsup: ben ook benieuwd.2 jaar geleden ook besteld maar toen werd die niet uitgeleverd was een aardige domper toen.

Zeker animo voor, alleen deze is voor ons interessanter kwa prijs. Hieronder zie je 2 cakes van de 3xHeaven

Back
Bovenaan