350,- euro schade door illegaal vuurwerk in Vinkeveen

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
In Vinkeveen is de eerste schade van zwaar illegaal vuurwerk alweer een feit.

Al de hele maand worden inwoners uit het dorp opgeschrikt door harde knallen die afkomstig zijn van illegaal vuurwerk. De politie is hier dan ook extra alert op, maar heeft nog niemand op heterdaad kunnen betrappen. De eerste prullenbak is al wel vernield door het knalvuurwerk.

Zaterdagnacht werd er vuurwerk in een prullenbak aan de Ringdijk gegooid. Het gevolg: door de enorme druk klapte de afvalbak uit elkaar. De schade; 350,- euro.

De politie roept inwoners op alert te zijn. Wanneer iemand overlast ervaart kan 0900-8844 gebeld worden, maar ook wanneer je vermoedt dat er in illegaal vuurwerk gehandeld wordt is de politie bereikbaar

img-0728_1540714515.jpg

img-0732_1540714507.jpg

img-0733_1540714519.jpg

img-0724_1540714511.jpg

Bron

Niet echt slim om dingen te slopen, wat mij betreft mogen ze deze helden snel pakken.

Wat is eigenlijk het "ding " op de tweede foto. Ik kom er niet echt uit ?

Mooi dat hier herhaaldelijk wordt vermeld dat het hier om illegaal vuurwerk gaat, en dat er niet meteen gepleit wordt voor een verbod op legaal vuurwerk

Het zijn meer de imbecielen die onze hobby zwart maken dan de illegale meuk. Als iemand ergens achteraf illegaal spul wil afsteken dan heb ik daar geen bezwaar tegen hoor.

Hoe lomp t ook is, dit soort berichten komen in t nieuws omdat t door vuurwerk komt. Zou iemand gewoon een prullenbak slopen dan hoor je r maar weinig over.
Wordt je spiegel van je auto getrapt komt t ook niet in het nieuws. Wordt je voor een paar honderd euro opgelicht dan kijkt er niemand naar.
Waarom dan altijd dit soort berichten die het nieuws wel halen? Je brengt malloten alleen maar op ideeen....

Hoe lomp t ook is, dit soort berichten komen in t nieuws omdat t door vuurwerk komt. Zou iemand gewoon een prullenbak slopen dan hoor je r maar weinig over.
Wordt je spiegel van je auto getrapt komt t ook niet in het nieuws. Wordt je voor een paar honderd euro opgelicht dan kijkt er niemand naar.
Waarom dan altijd dit soort berichten die het nieuws wel halen? Je brengt malloten alleen maar op ideeen....

Dit is ook echt breaking news op de NOS he.. Heb je de bron gezien? https://www.petershotnews.nl

Inderdaad wen handvat, bedankt voor het plaatsen in je nieuwsbericht peterhotnieuws.nl. Je naam zegt mij al weer genoeg en maakt duidelijk dat je zulke foto's in je nieuwsbericht plaatst :bonk:

kijk illegale meuk vernaggeld onze hobby

Die knaller waarmee deze prullenbak is opgeblazen is toch niet uit zich zelf ontbrandt en in die prullenbak gesprongen.
Je kan toch moeilijk een auto de schuld geven van een ongeluk als de bestuurder er van niet op de weg let?

Back
Bovenaan