Zo dan, wel eentje om even vast te zetten dus, want dit moet je niet in de straat hebben. Wel dik sfeerfilmpje haha! Jammer dat ie er niet goed op staat verder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu maar hopen dat het alleen bij deze pot blijft. En trouwens dat stickertje wat over het lont heen zat kan je trouwens makkelijker open maken door gewoon aan de bovenkant of onderkant te trekken waar de pijltjes staan.
+ http://www.youtube.com/watch?v=8YZQqQruJik&list=UU6_NuVebrjSqky3T-pLmhaw&index=4&feature=plcp/YOUTUBE]" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video | |
Bij mij ging ie ook fout net zoals bij hardcore0438. Erg jammer. Maar zo te zien gaat ie bij de persoon hierboven mij wel weer gewoon goed. Vreemd...
+ YouTube Video | |
ik heb op youtube een berichtje gehad van vuurwerkbram en bij hem ging hij ook fout, ik had er zelf nog 1gemod met snellont en die knalde ook op verschillende hoogtes
het had in princiepe niks te maken met dat hij niet goed vast stond , want de eerste bombette bleef in de tube hangen waardoor hij in de pot knalde, en daardoor viel hij om. Maarja als we hem hadden vastgezet was het misschien wel anders gegaan inderdaad.
en over het filmen, ik had geen zin dat ik dalijk alles tegen me aan kreeg dus moest ik wat rennen
Was het niet dat hij in de tube bleef omdat je dat (Fuselabel) Oranje kaartje erop liet zitten?