31.05.08 Emmerich im Lichterglanz

zo ik ben er gisteren rond 02.30 weergekomen.
wat een honde weer was het het:cry:.
maar ondanks alle regen die viel was het tijdens de show nagenoeg droog:cool:.
verder vond ik het echt een super show, mooie shells, 2 mooie 12 inchers:love: .
ik heb ook foto's gemaakt en een filmpje van de finale die zal ik zometeen posten.
alleen ontzettend jammer van de regen ik was echt drijfnat en had niks geen paraplu mee:push:.
l&f fireworks goed gedaan:cool:.

hier een aantal van mijn foto's en een filmpje van de finale:

www.fotopocket.nl/view.php?friendly=0601143907

http://blip.tv/file/953353/

Ben net terug van een weekendje emmerich, was een super weekend.

Vond het echt een goeie show, mooie bommen gebruikt en liep goed met de muziek mee, mooi dat hij dit keer 1 ponton heeft gebruikt, heb je mooi alles op 1 punt en ook lekker veel salutes in de show.
Hij heeft toch bewezen dat hij het wel kan, de dooie momenten in de show kunnen door de regen gekomen zijn want het ging egt zo tekeer niet normaal, en ondanks dat weer toch een goeie show neer gezet.

Half uur voor de show dat tering weer, zijn we onder een terras gekropen aan de rijn maar na een tijdje stroomde daar ook aan alle kanten water onder, daarna mooi de kroeg in gegaan tot een uur of 4, toen op de camping nog wat flessen bier gedronken en de bbq aangestoken, wurst wurst wurst, half 7 lagen we in bed, en nou mooi uitrusten van een zwaar weekend.

Slecht vond ik de show zeker niet maar zeker ook niet goed.
Er werd veel mooi spul geschoten maar vond het af en toe te rommelig en weer een aantal korte pauze's. Maar goed, dit kan natuurlijk ook door de regen komen.

De show was wel stukken beter dan vorig jaar in ieder geval. Volgende keer ben ik er ook sowieso wel weer bij.

Het weer was een ramp, iedereen zeiknat, maar toch bleef iedereen wel staan om de show mee te maken. Veel mensen gaven Hayo toch nog een kans in Emmerich en ik denk dat Hayo toch wel veel mensen blij heeft weten te maken.

Ik heb in ieder geval genoten van de show welke geschoten werd op leuke nummers en welke vaak toch prima getimed ging. Wel pauzes inderdaad, dus zeker geen perfecte show, maar als je kijkt naar wat we vorig jaar hebben gezien, vond ik dit toch echt genieten. :D Een waardige afsluiting trouwens met die 12" zo extreem laag, zal vast niet de bedoeling zijn geweest, ben benieuwd wat de oorzaak was, hij kwam in ieder geval wel prachtig uit zo. :cool:

Prima show, het weer zat flink tegen, maar het heeft de pret niet mogen drukken. Heeft ook wel wat, wachten met z'n allen dicht op elkaar onder de plu. :D

Ik heb mijn camera veilig in mijn koffer gelaten en daar ben ik achteraf zeker blij mee, die bui die erna kwam was niet bepaald zachtjes haha.

:bye:

Ik vond het ook een alleraardigste show, er zaten heel wat goede bommen in verwerkt, vooral de lantaarns en die vallende crackling sterren vond ik verassend, maar wat me het meest beviel, was dat we echt naar een pyromusical gekeken hebben en dat heb ik nog geen ander Nederlands vuurwerkbedrijf voor elkaar zien krijgen. M'n complimenten!

Mooie foto's lev-he:wink:
Zo te zien heb ik precies voor je gestaan tijdens de show.

Zelf vond het wel een goede show, waren wel wat puntjes die beter konden, maar heb er van genoten.
Vuurwerk van moeder natuur was ook schitterend:D
Volgende keer kom ik wat eerder, heb ik meer tijd om andere freaks te ontmoeten.

Gr.Vwws!

Zelf vond het wel een goede show, waren wel wat puntjes die beter konden, maar heb er van genoten.
Vuurwerk van moeder natuur was ook schitterend:D
Volgende keer kom ik wat eerder, heb ik meer tijd om andere freaks te ontmoeten.

Gr.Vwws!

Dat had een andere oorzaak :D
@Roel: heb ik dan met oa jouw onder een terras gezeten? Zaten bij fireworks.eu tentje?

Ik was er ook bij afgelopen zaterdag. Het was een behoorlijk avontuur, rond een uur of 5/6 was ik er al. Op een gratis parkeerplaats 500 meter van de rheinpromenade. (pure mazzel ik was nog nooit in Emmerich geweest) Eerst wat gedronken bij cafe holland, en daar ook lekker gegeten. Toen wat rond geslenterd in mijn t-shirtje, rond een uur of 9 alvast aan de reling gaan staan:D want voor je het weet heb je geen mooi plekje meer...:p

Gelukkig heb ik een begripvolle vriendin die wel snapte dat ik er graag 2 uur van te voren sta. Nog lekker een ijsje gehaald, en het wachten kon beginnen. Helaas begon het toen gestaag te regenen.... Net op het punt dat de regen vervelend werd, kwam er een aardig duits stel naar ons toe wat aanbood om bij hun onder de paraplu te komen staan. Gezellig wat gepraat met hun over de festiviteiten in Emmerich.
Op een gegeven moment regende het echter zo hard dat de paraplu ook lek raakte. Toen maar even wezen schuilen bij een kroeg. Precies om 11 uur klaarde het even op.

Genoten van de vuurwerkshow en het forse kaliber van sommige bommen. Soms wat dode puntjes in de show maar dat kan net zo goed door het weer zijn gekomen. Respect dat ze het hebben laten doorgaan, zelf zou ik geen boot volgeladen met vuurwerk en onstekers op het water sturen met heftig onweer erboven. Precies in het doodste moment van de show, zag je een mooie bliksem die de hele rijn verlichtte. Als afsluiter een heerlijke 12 inch die extreem laag detoneerde:D

Toen barstte de bui ook weer los. In de stromende regen keihard naar de auto gesprint en toen weer op naar huis in het absurde weer. nog in de file gestaan bij ede om 00:30:shocked: omdat de a12 was omgeleid..

Al met al een geslaagde avond.

Klopt! Ik zag iemand met de zelfde sweater bijna naast me, zoals jij op je avatar.
Net voor de show, kropen m'n vriendin en ik met Ollie onder dat terras. Ik was degene met de paraplu haha. Weet verder niet wie er daaronder zaten. Roel dus ook haha.
Mooi is dat, uiteindelijk op het forum kom je er pas achter met wie je daar hebt gezeten.
Toppie.

Ik was dus die diegene met het bomberjack aan. Kunnen diegene van onder het terras me een PM sturen met de echte naam. De nicknames zeggen me echt niks op die van Roel na natuurlijk :bonk:
Sorry voor het offtopic gaan, maar zo leer je nog eens mensen kennen :wink:

wegens omstandigheden kon ik dit jaar niet weer naar een poging van Hayo komen kijken.

zie dat er vooruitgang in zijn shows zit. volgend jaar is ie dan eindelijk goed zullen we maar zeggen. en ik merk dat ik geen freak meer ben, zo'n stortbuit (ik heb ze wel eens meegemaakt in scheveningen) heb ik er niet meer voor over...

Ah was jij dat Lev-He, wist ik ook helemaal niet haha, toch nog met een hoop mensen van het forum daar gezeten, was wel gezellig.
maar jammer dat we geen bier konden halen.

Vuurwerk-freak, was jij dat dan die mee gelapt had voor het bier? dan heb je nog 8 euro van ons te goed haha, houden we tegoed voor de volgende keer.

Ah was jij dat Lev-He, wist ik ook helemaal niet haha, toch nog met een hoop mensen van het forum daar gezeten, was wel gezellig.
maar jammer dat we geen bier konden halen.

Vuurwerk-freak, was jij dat dan die mee gelapt had voor het bier? dan heb je nog 8 euro van ons te goed haha, houden we tegoed voor de volgende keer.

Klopt idd. Nu kan ik ook een gezicht plaatsen bij de naam :D
Dat komt wel goed de volgende keer! Als er maar bier van gekocht is hehe :wink:

Hier ben ik ook geweest! hele leuke show!!

Vond ook de regen + onweer zijn charmes hebben!

Wij stonden achter de kerk onder een aantal grote parasols!

leuke plek, waar we alles goed konden zien!

ja was gezellig onder het terras. Nog nooit zoiets meegemaakt hahaha wat een gekkenhuis.

Zit toch liever op het terras LOL

Back
Bovenaan