3 stage whistling [Uitloop]

tientje is een hele mooie prijs voor deze cake, nu zeker aantrekkelijk om een hoop tegelijk te schieten:D

Nog iemand die deze cake na 00:00 heeft geschoten?

Valt deze op na 00:00? Of is de fluit niet rauw genoeg?

Wil er 1 of 2 schieten na 00:00 ter vervanging van de Falcon. (Ik snap dat dit appels met peren vergelijken is maarja )

Nog iemand die deze cake na 00:00 heeft geschoten?

Valt deze op na 00:00? Of is de fluit niet rauw genoeg?

Wil er 1 of 2 schieten na 00:00 ter vervanging van de Falcon. (Ik snap dat dit appels met peren vergelijken is maarja )

Hmmm ik denk persoonlijk dat je dan beter kan gaan voor een paar Cruisers van Lesli. Kosten per stuk maar 9,95. Heeft een aardige rauwe fluit en ook nog wat kleur en crackling aan het einde van de fluit staart... Zou er dan 3nemen, 2e laatste tegelijk ? :p

deze zou ik in wel iets grotere cake willen mee maken iets van het 3dubbele ofzo.
erg leuk als je er 6koopt ofzo

Deze laatst gezien op een demo en vind de fluiters toch van redelijke kwaliteit. Ik had niet verwacht dat ze nog zo schel zouden zijn
Hier het filmpje van de 3-stage whistling:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Was weer een lekker ding!
De eerste die ik had was een versie uit 2011 en die shoot wat trager (maar tog snel genoeg)
ik vond dat een flinke verbetering want nu hoorde ik tenminste dat het een 3 traps gil is.'

De andere 3 die ik had waren wat sneller (versie uit 2011) die was weer wat vluger.

Het is en blijft een topper!!
Ik ga dit jaar weer voor een vol karton!!
Kan er geen genoeg van krijgen!

Back
Bovenaan