3 stage whistling [Uitloop]

pyropim

VWC lid
Artikelnummer: 703
Artikelnaam: 3-stage whistling
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: volgt
Aantal Schoten: 16 per multishot
Effectomschrijving:
Silver 3stage whistling
Tijdsduur: +- 25 sec.
Stijghoogte: +- 40 meter
Richtprijs: € 13,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effect: 16 schots, met fluiters die trapsgewijs opstijgen.

Adviesprijs: 13,95

Ik vind deze gisteren erg leuk! Hij is goed geprijst en gaf een lekker kabaal. Omdat er 5 posten waren met 2 cakes ging het allemaal als een chaos de lucht in, alleen de laatste fluiters waren duidelijk voorzien van een drietraps fluit.

Jammer dat je op zo'n manier de timing tussen de fluiters niet kunt beoordelen.
Ik wil gewoon weten of deze net zo perfect is als die pot van Beko (Sky Symphony)...

Nee deze cake fluit niet zo jankend als de Sky Symphony. Dit is een wat fellere fluit, geen rauwe. Daarnaast duurt deze ook niet zo lang, en is de prijs ook lager.

broekhoffvw017_394364.jpg

lijkt mij toch een aardig leuk artikel. welliswaar aan de dure kant misschien. maar een zeer leuk potje om een projectje mee te beginnen.

lijkt mij niet echt heel leuk, want voor 14 euro kan je veel beter 10 pakken babypijltjes met fluit kopen en die dan dominoen en dat is veel spectaculairder

ik denk niet dat dat een heel erg goede vergelijking is actajon, maar dat is natuurlijk jouw mening. ik blijf erbij dat dit een erg goede cake is om te combineren met een wat zwaardere cake.

Dit is gewoon een toppertje, ik neem hem in ieder geval 1 keer maar hopelijk 2 keer:D

Ik heb hem live gezien en de fluiten zijn echt hard! Geen hele schelle fluit maar hij is goed!

De 3-stage whistling is nu verkrijgbaar voor 9,95 bij ons in de winkel!

Dat is erg mooi geprijsd! En als we er meerdere van kopen? Staat er dan nog een leuke korting tegenover?

Heb dit bakkie horen gillen op de besloten demo van broekhoff op 13 september, ging toch wel erg lekker hoor! Helemaal per 3, laat staan per 6:rolleyes:

Back
Bovenaan