Zo, ik heb ook weer even tijd voor een review
Ondanks de andere locatie, was het weer een echte Toschpyro demo. Guur koud en vochtig, veel mensen op de been, versnaperingen, ultraveel demoproducten, en een eindshow die zeker de moeite waard was! Chapeau voor de organisatie, want dat zat weer prima in elkaar. Bewegwijzering naar een bizarre parkeerplek
Gelukkig bleef het de avond volledig droog, hoewel de modder niet echt meewerkte. De wind stond af en toe de goede kant op, maar soms ook de verkeerde. Ik denk dat de wind wat draaide bij de berg, maar diezelfde berg gaf wel een heerlijke echo

Het vuurwerk bij de demo vond ik over het algemeen van een bedroevend niveau. Morris vond het zelfs zó slecht, dat hij in z'n broek moest pissen van het lachen. Maar zo erg vond ik het ook weer niet, hoewel de meeste cakes gewoon kwalitatief echt uitermate teleurstellend zijn. Ook al is de prijs dan wel erg laag, wat de prijs kwaliteit verhouding goed maakt, je kunt toch in ons eigen land veel beter spul vinden. Ik heb maar weinig echte toppers gezien. De toppers die er waren, vond ik bij verschillende merken. Pyro-Art vond ik - net als vorig jaar - echt ruk. Ook Panda werd ik bepaald niet warm van. Nee, het is goed dat er demo's als deze zijn, want anders schaf je een hoop troep aan! Ik moet de films nog even terugzien, maar ik heb wel wat toppers op mijn lijstje aangestreept. Daar moest je wel wat voor over hebben, want ........de......demo.....werd.....zoooooo.....erg.....traa-haag....geschoten... Lontjes die nat waren, fluitbakken van drie minuten (Wout, genieten hè?). We hebben gewoon twee uur lang naar een demo zitten kijken
De prof. show aan het einde was wat magerder dat vorig jaar. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds zeer de moeite waard vond. Je staat er gewoon bovenop en de kwaliteit van de shells is uitmuntend. De parachute shells, de colour changing ghost shells...!

Spul waar ik in ons land alleen maar van kan dromen.
Kwintos en zijn vader weer bedankt voor de lift!

Was weer een leuke avond waar ik wel aan toe was na een drukke week.