3-11-'12 ToschPyro Osnabrück

Heb deze enorm lange vette Demo nog nooit mee mogen maken, dus bij deze de vraag:

Zoekt nog vervoer vanuit Brabant (omg Tilburg)....
Heb je geen zin om alleen te rijden en wil je toch graag gaan?

PM me, dan kunnen we iets afspreken :wink:

Ben ook zeer benieuwd naar o.a. die nieuwe Panda blokjes. Op film iig vet!
En dan zo'n lekkere eindshow er achteraan :)
3 nov, aanwezig!!

mischien een tip , voor diegene die toch een bestelling daar plaatst.
tot aan de dag van de demo heeft toschpyro, om de drie dagen een aanbieding.
deze kun je zien op de startpagina onderin.
nu de Weco® Coroner. voor 15 eurie.

en we zijn zeker aanwezig bij deze demo.
m.v.g R.J

Kan je als Nederlander eigenlijk via de Webshop bestellen!?

Zie dat je bij registreren alleen kunt invullen dat je uit Duitsland komt :rolleyes:

Zet je achter je woonplaats gewoon "Niederlände". Komt dan helemaal goed :) Adres is toch niet zo belangrijk; er wordt geen post naar je gestuurd ofzo.
Betaling van buitenlanders wilde Tosch vorig jaar wel tijdig ontvangen. Maar het overmaken van het geld via het in de mail vermeldde IBAN-nummer ging vlekkeloos en ook bij het afhalen was duidelijk dat er al betaald was. :)
Netjes geregeld dus, die Pünktlichkeit.

Mooi, dan wacht ik even de verslagen en filmpjes van de Demo af. Ben ook erg geïnteresseerd in dat Panda Feuerwerk, maar op de site staan uiteraard china filmpjes :)

Wat lijkt me dat toch vet om zo'n grote demo te bezoeken.
Jammer genoeg krijg ik mijn moeder denk ik niet zo gek om hierheen te rijden!
+/- 3 uur rijden!

En neem aan da er niemand heen gaat vanaf hier of in de buurt (Limburg)?

Derde jaar alweer dat ik deze demo ga bezoeken, samen met Rapalje en Ricow!:) Ik heb nog 1 plekje over in de auto, dus woon je tussen Almelo en Osnabruck, dan zou ik je wel even kunnen oppikken!:)

Waar kun je het best parkeren? Gaan jullie gebruik maken van de shullte service, of proberen jullie daar de auto kwijt te raken?

Normaal gesproken als je op tijd bent is er plek genoeg bij het terrein.. Of is het niet net als andere jaren op dat sportveld?

Back
Bovenaan