2Fireworks: nieuwe importeur

moontan

VWC lid
Over 2Fireworks:

Beste vuurwerkdealer,

Met trots brengen wij u onze vuurwerk-collectie van 2010.
Ook dit jaar gaan we er uiteraard weer voor om kwalitatief hoogwaardige producten op de markt te brengen.
Natuurlijk met een relatief lage consumenten verkoop-adviesprijs, en met interessante inkoopprijzen voor u.
Deze tijd van ondernemen betekent voor ons goede producten leveren met een optimale service naar de klanten.
Want dat u volgend jaar weer tevreden bij ons terugkomt is voor ons van groot belang.

Internet is in de loop der jaren steeds belangrijker geworden.
Wij als importeur hebben daarom speciaal voor u een webshop ontworpen.
Hierin bent u vrij te doen en laten wat u wilt.
U kunt daar eigen producten plaatsen die niet importeur gebonden zijn.
Alles op uw eigen manier in delen naar vraag van consument en detaillist.
En betalingen kunnen op een door uw gekozen manier plaats vinden.

Om alles logistiek zo goed mogelijk volgens een strakke planning te laten verlopen maken wij gebruik van een ervaren transportbedrijf met geclassificeerde chauffeurs in dienst.
Deze mensen zorgen er samen met ons voor dat alles op de juiste bestemming en op het juiste tijdstip geleverd wordt.

Surft u gerust eens door onze website, en voor vragen of op en aanmerkingen kunt u zich altijd tot ons richten.

Het 2Fireworks team.

http://www.2fireworks.nl/html/2fireworks.html

Wat mij opvalt is dat er labels bij zitten die ik al eerder ben tegen gekomen.
En ik zie veelal producten die door bestaande inporteurs gevoerd worden,Ik kan het mis hebben maar toch!

Ik weet alleen te melden dat ik op dit adres een dealer weet met de naam John de Knaller, en van daaruit werden altijd al enkele van deze producten verkocht.

Dus gaan zij het dan nu zelf ook importeren? Best een grote stap. Ik wens ze in ieder geval heel veel succes toe!

Wel jammer dat er bijna of misschien wel geen één filmpje (ben gestopt met aanklikken na 10 producten zonder) nog te zien is van de producten...Het lijkt mij wel zo slim dit zo spoedig mogelijk in te gaan vullen door ze, zeker omdat ze pas zo laat naar buiten komen met deze aankondiging.

Laatst bewerkt:
Aparte ontwikkeling. Ze bieden wel meteen een heleboel lijnen en producten aan; vraag me af of dat nou zo slim is.
Ik zie de Silver Collection. Deze is vorig jaar op VWC ook besproken alsook de Twinn collectie. Het is dus inderdaad het tweede jaar van deze importeur.
Ik lijk wat producten te herkennen als een omlabeling (voorbeeld) maar ik zie ook zeker wel onbekende en dus nieuwe vormen/producten.
De website is (nog) een beetje karig. Het lijkt te zijn afgestemd op een 12" monitor: ik vind hem veel te klein. Ook bevat ie nog geen titel: alles heet "naamloos document".

Ben benieuwd wat deze importeur van plan is. Hebben ze al verkooppunten (naast hun eigen punt in Almere)? Geven ze een demo? Komen er nog films aan?

Laatst bewerkt door een moderator:
er is 1 collectie lijn die mij ook opviel die al eerder zag bij een verkooppunt (website) en wat me ook opvalt is dat John de Knaller precies dezelfde adres is als 2Fireworks dus ik neem aan dat John de Knaller zelf verder is gaan importeren en onder een nieuwe bedrijfsnaam verder gaat?

Bij de Rijswijkse Vuurwerkhal was vorige jaar een soort Proline 1 meter pakket ook met het label van 2Fireworks te koop.

Deze?
full9109362.jpg

Maar de site is plat van 2Fireworks? Kom er niet op.

Beelden van veel van de twinn collection en silver collection zijn al te vinden op vuurwerkbieb.nl de rest zal zsm volgen. John de Knaller is geen importeur dat is zijn zoon. John is 1 vd verkooppunten van zijn zoon.

Het ziet er leuk uit, alleen zijn sommige collectie zo klein dat ze die beter konden combineren. Verder ben ik bang dat deze collecties alleen bij de fietsen makers in een gehucht worden verkocht i.p.v. de randstad waar het meeste te verdienen is. Ik denk wel dat ze groot worden maar niet binnen 1,2,3 jaar.

Het gaat hier volgens mij ook om omlabelingen.
Helaas ben ik het ook met DS eens, de website is wel erg karig. Echt bijzonder vind ik de producten ook niet overkomen op de filmpjes.

Durf alleen te zeggen dat Vuurwerk24 een initiatief was van inderdaad Hayo Wolf. Vorig jaar bij de bedrijfspresentatie geweest maar zoals vorig jaar ook al aangegeven te hebben was dat nou niet echt een zeer geslaagde bijeenkomst. Het ging hierbij om gezamenlijk(meerdere verkooppunten) te adverteren waarbij Vuurwerk24 het middelpunt was en de klant doorstuurde naar de dichtsbijzijnde winkel. Dezelfde formule die importeurs dus ook gebruiken. Daarnaast was er, bij voldoende aanmeldingen, het plan om gezamenlijk in te kopen in China. Nou, dit was dus het meest onduidelijke verhaal wat ik ooit gehoord heb.
Maargoed, voordat we dingen in hoeken gaan zoeken wat niet klopt. Laten we eerst maar afwachten wat de mensen er zelf over te melden hebben.

Gr.

Ik zat net even op de site te kijken en ik kreeg bij een paar producten wel een nieuw venster waarin een filmpje zou moeten worden afgespeeld, helaas onderstuent het pc gebeuren hier op mijn werk die functie niet. Maar volgens mij zit er wel leven in de site :)

Ik zat net even op de site te kijken en ik kreeg bij een paar producten wel een nieuw venster waarin een filmpje zou moeten worden afgespeeld, helaas onderstuent het pc gebeuren hier op mijn werk die functie niet. Maar volgens mij zit er wel leven in de site :)

bij mij doet de helft van de filmpjes het ook niet, jammer.

verder vind ik de collectie doorsnee. Als ze in een rap tempo willen groeien kan daar maar beter een heel voordelig prijskaartje aan hangen.

Back
Bovenaan