29 juli 2 shows in kapellen en brecht

Hierbij mijn film.
En wat fotos, normaal ga ik doordeweeks nooit shows, maar op het laatste moment toch maar gegaan, michelwrx wou er ook wel heen en ik eigenlijk ook wel. Dus toch maar in het perenkistje gestapt en die kant opgegaan.
IMG_1687.jpgIMG_1695.jpgIMG_1696.jpgIMG_1697.jpg

Zoals ik in mijn post hierboven al aangaf was mijn film van kapellen helaas niet helemaal gelukt. De instellingen stonden niet goed, en kwam er onderweg naar Brecht pas achter dat hij nog niet eens op UXP stond (Full hd).
Hier onder een filmpje van de opbouw van kapellen. Helaas niet met statief gefilmd, en niet in full hd, ook heb ik iets te snel heen en weer gefilmd. Wat dus weer in les voor de volgende keer is. :p

Maar goed plaats het filmpje van de opbouw toch maar even hier :)

Ga je de video nog uploaden dennis, zou graag zien hoe het er vanaf de zijkant uit zag.

Wil ze best plaatsen maar de film zal dan uit 2 delen bestaan. De eerste 6.30 minuut en de laatste 3 minuten. Stonden ook best dicht op het vuurwerk waardoor de show niet helemaal in beeld pasten. Ook was het beeld niet helemaal in orde. Er was iets mis met de instellingen waardoor het vuurwerk niet helemaal goed in beeld kwam. Soort van strepen in de boeketten, kan dit aan de regen gelegen hebben?
Het is een nieuwe camera, en ben wat dat betreft nog een soort van noob met film camera's. Maar het kan er alleen maar beter op worden natuurlijk. Zal de films proberen morgen online te hebben

Dat zou leuk zijn dennis,En die strepen zou aan de regen kunnen liggen, maar dat kan ik pas zien als ik het zelf heb bekeken . Welke camera heb je nu ?

Ik film met een JVC GZ -E105be Full HD camera. Geen super dure zoals de meeste hier. Zoals beloofd hier onder de 2 films van kapellen.

Heb de beelden zelf ook weer terug gekeken, en het is duidelijk te zien dat we er veel te dicht op stonden. Persoonlijk vond ik dat niet erg natuurljk, maar de film is het niet ten goede gekomen haha. De gekken strepen beginnen bij deel 1 vanaf 4 minuten. Iemand die kan uitleggen waaraan dat ligt? De regen? Ook focust hij af en toe heel slecht, de beelden worden dan heel onscherp. Kan dit er aan liggen, omdat zonder statief heb gefilmd?

Laatst bewerkt:
Ja ik vermoed inderdaad dat de regen toen begon en dat het daar een beetje aan ligt. Wat betreft de onscherpe delen, ik denk dat je hem gewoon automatisch hebt laten focussen klopt dat? Thanks voor het delen btw !

Back
Bovenaan