260 kilo vuurwerk in slaapkamer

ALPHEN - De politie heeft een19-jarige Alphenaar opgepakt die 260 kilo illegaal vuurwerk in zijn kamer had liggen.

Het ging om siervuurwerk, strijkers, nitraten, mortieren, matten, flowerbeds, lawinepijlen en extreem zware klappers. De politie vond in het ouderlijk huis van de jonge man ook nog twee spuitbussen met een vloeistof die wordt gebruikt bij het fabriceren van vuurwerkbommen. De Alphenaar had ook nog allerlei legaal vuurwerk in bezit dat met zelfgemaakte snoeren aan elkaar was vastgemaakt.

Een ander politiekorps had de politie Hollands Midden getipt dat de Alphenaar vuurwerk zou hebben ingekocht bij een door dat korps aangehouden verdachte. De Alphenaar zit al vast sinds dinsdag, meldde de politie Hollands Midden vrijdag. Hij is vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die bepaalt of de man nog langer vast moet blijven zitten.

http://www.ad.nl/groenehart/2791827/260_kilo_vuurwerk_in_slaapkamer.html

Vind het niet echt slim om "extreme zware klappers" in je kamer te leggen. Dat lijkt me geen fijn gevoel als je zoveel kilo's in je slaapkamer hebt liggen.

:bye:

Kans dat er iets gebeurt is klein, maar altijd aanwezig, maar echt lekker slapen met 260 kilo naast me... Nee, lijkt me niet. :wink:

alsof het de normaalste zaak van de mens is met 260 kg op je kamer slapen rond deze tijd ik zou nog lekker wat de verwarming opstoken als ik jou was, stel je voor je krijgt koude voeten :D

haha, ja, stel je voor dat al die matten int midden van de nacht afgaan. Je zou zowat freaken.

Ik slaap met 20 kilo in men kamer, nuja, niets vergeleken met 260 kilo en de mijne ligt niet letterlijk naast mij, maar in een kist xD.

Back
Bovenaan