26-07-2009 Westerlo Original

moontan

VWC lid
Op 26 juli zal Original Fireworks een show verzorgen bij KVC westerlo.

Tijd: 22.00 uur
Max kaliber: 150mm

Jullie zijn allemaal welkom om te komen kijken.

Nee lars, heb geen camera op het moment ;)
Ik maak misschien wel een paar foto`s, die stuur ik dan wel door naar jou.

Op een zondag, zullen eens zien of we die mee pakken, heb eigenlijk wel zin in wat mooie bommen. :):wink:

Helaas valt deze show op dezelfde dag als de afsluiting van de Tilburgse kermis, en die wil ik zeker niet missen...
Soms moet je als freak keuzes maken:angry:

Helaas valt deze show op dezelfde dag als de afsluiting van de Tilburgse kermis, en die wil ik zeker niet missen...
Soms moet je als freak keuzes maken:angry:

Als ik moest kiezen tussen die show In Tilburg (consumenten prut) en een in Belgie (prof tot 150mm)dan wist ik het wel. Naar Belgie met die handel! :D

Consumenten prut? Vind dat je met consumenten spul hele leuke shows kan geven.
Mischien voor thunderboy wel een heel eind rijden, ja dan zou ik ook voor het kermis vuurwerk gaan.

Waarschijnlijk zal ik hier ook aanwezig zijn met aantal freaks (niet bekend van VWC)
Ik hoop dat we een mooie show zullen zien:)

Echt niet leuk dit...:sad: Eerst de show in Geel die compleet mislukt, dan is de vakantie net geboekt en komt deze show ineens!

Had deze toch wel enigszins in de planning staan, helaas kreeg ik net een flinke backfire met de auto en is er een luchtslang gescheurd. Maandag dus onderdeel bestellen, dinsdag of later pas repareren, gaat hem dus niet worden morgen voor mij. Zonde, iemand die gaat filmen?

Jammer Mike,van je auto.Ik ga zelf eens de camera hanteren morgen.Nog geen vuurwerk met deze op film gezet,dus ben benieuwd.

Back
Bovenaan