vuurwerkduiven
VWC lid
Lijkt me niet dat hier op gecontroleert word, ik bedoel dan zouden duizenden in overtreding zijn als je nagaat wat een paar boxxen wegen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als het dus zo is dat er in NL een 25kg regel voor consumenten wordt toegepast, dan zou het voor de fabrikanten toch verplicht moeten zijn om zeer duidelijk op de verpakking het netto gewicht aan te geven? Inderdaad wordt dit gewicht vermeld bij een aantal artikelen, maar zeker niet bij alles!
Wordt er van de consument verwacht dat hij al zijn vuurwerk eigenhandig gaat wegen???
Ik snap jouw reactie niet: de 25KG-regel gaat over bruto gewicht en jij doet daarom een oproep om het netto gewicht op de verpakking te zetten. Dat heeft in principe niets met elkaar te maken...
Maar hij bedoeld natuurlijk gewoon het totale gewicht op de verpakking zetten.
Yup. Met bruto gewicht in het geval van verpakking bedoel ik het nog ingepakte/gekooide product. Netto in deze is dan enkel de noodzakelijke verpakking.
Prima, maar dit beantwoord nog steeds niet mijn vraag:
Wordt er van de consument verwacht dat hij al zijn vuurwerk eigenhandig gaat wegen omdat het gewicht niet standaard wordt vermeld op de verpakking?
Ik wil een bestelling plaatsen van 5 cakeboxen en wat cakes. Met hoeveel man moet ik dit gaan ophalen denken jullie?
Het lijstje:
Zena mayhem - 9kg
zena mixed box - 9kg
zena colour box - 9kg
chrackling chry 2.0 - 9kg
zena triumph - 6kg
original's finest - kan ik niet vinden
zena nr 1 - kan ik niet vinden
the force - kan ik niet vinden
Dus minstens met 3 officieel denk ik (42kg bekend). Tenzij de laatste 3 onder de 2kg per stuk blijven.
Het is wat bij elkaar gesprokkeld van internet, dus rechten kan ik er niet aan ontlenen![]()
Is de crackling chry 2.0 echt 9kg bruto?:0 kan het nergens terugvinden maar wel een dikke bak dan haha heb hem dit jaar voor het eerst