Jij pretendeert altijd van de inhoud en de feiten te zijn? Kom maar door...Waarom is het PTD?
ik stuur je een pm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij pretendeert altijd van de inhoud en de feiten te zijn? Kom maar door...Waarom is het PTD?
Dan ben ik bijzonder benieuwd wat er in die pm staat. Net als dit aw fireworks niet is, is dit ook ptd niet.ik stuur je een pm
Iemand ervaring met meld misdaad anoniem? Iemand wel eens geprobeerd om "misdaad" te melden? Hoe serieus nemen ze een melding dat de buurman "heel veel dozen" naar binnen gaan. Komt het dan echt door de filmpjes die de jongens maken maar waarom wordt de ene wel aangehouden en gevonden en de andere niet. Als het PTD was dan weten ze bij de politie ook dat helft ontbreekt. Maar andere youtubers kunnen hun gang gaan met teveel kilo, ook een beetje scheef
Stuur die om maar door als je wilt, ben wel heel erg benieuwd.Ik ook @laurence stuur die pm maar doof
Hahs geloof je het zelf? 25kg is al levensgevaarlijk.Stel dat knal en pijlen verboden worden, dan moet er op zn minst een overeenkomst komen tussen de importeurs en branchevereniging en overheid dat dit aantal omhoog gaat en/of veranderd word in KG NEM.
Dit zal een stimulans zijn voor de Nederlandse Compound boxen, en zal dus een positief gevolg hebben!
Branche legt zelf deze wijziging op, zij kwamen zelf met het idee om pijlen en F3 singles te verbieden.... de F2 singles wordt nog over gesproken... maar die gaan er ook vast wel uit.Hahs geloof je het zelf? 25kg is al levensgevaarlijk.
De brance hebt niks aan te willen, alleen maar hopen je cake's en cakeboxen nog mag afsteken..
Hahs geloof je het zelf? 25kg is al levensgevaarlijk.
mag verwijderd worden.
Ik hoop dat Kaboom zijn reactie sarcasme was. Want ik mag wel een gastank in huis hebben van 12999 liter, zonder vergunning. Maar 50 kilo vuurwerk... poeh poeh