marcelswier
VWC lid
Even een leuk verhaal. Ik doe regelmatig mee met Facebook acties. Dus ook met de acties van “De vuurwerkcentrale” er was een actie dat je 25% korting op je winkel bestelling kreeg. Winnaar bekend op de 31e. Maar omdat het zo hard gaat met de voorraden hebben ze hem er vandaag uit gegooid. En ik was de gelukkige winnaar.
De eigenaar(Charl) had ik vorige week toevallig gesproken over de “treuenos” die hij niet kon leveren. Heb toen ook gelijk verteld dat ik freak ben. Ook toen gezegd dat er een aantal van het forum de “escape from hell” bij hem komen halen. Dat was best een gekke actie zei hij. Binnen 2 dagen er 10 van verkocht. Hij moest er erg om lachen. Na een leuk gesprek opgehangen en zijn nummer opgeslagen.
Afijn vandaag dus de winnaar vd actie geworden. Hem gelijk ge-apt en vrijwel direct afgesproken vanavond na het eten heen te gaan. Gevraagd of ik mijn bestelling van morgen ook mee kon nemen. Helaas vanwege logistiek gedoe even niet mogelijk.
Tijdens het eten aan het bedenken wat voor moois er nog zou zijn in de winkel. Na een ritje van 10 minuten kom ik in de winkel aan vraag ik of Charl aanwezig is. Hij was achter en nog even bezig. Dan eerst maar even kijken in de snoepjes winkel. Al heel veel artikelen uitverkocht maar er staat vast nog wel wat in de bunkers. Charl komt binnen. Ik geef hem hand en stel me voor. Gefeliciteerd. Dus ik vertel van ons telefoon gesprek. Hij vrijwel direct “ kom even achter kijken” zo gezegd zo gedaan.
Even door de dozen en kooien heen wurmen. Maar daar waren de bunkers. Éen voor de grijp voorraad en bestellingen en de andere voor de compounds en dichte karton’s. De voorraad raakt al aardig op. Maar Charl ging waarschijnlijk
morgen toch nog het een en ander inkopen zei hij. Mijn oog viel op aantal producten die hij nog niet in de winkel had. Die neem mee dacht ik. Vervolgens nog even een rondje gedaan en 3 compounds en heel wat losse dingen in een doos gedaan. Toen naar de kassa. Keurig 25% korting verrekend en daarna alles in de auto zetten. Nog keurig geholpen en ben met een goed gevoel vertrokken. Dikke pluim voor “de vuurwerkcentrale”
Dit vanavond opgehaald:
1x Wave ‘em -volt
1x 1.2 sky blue gold with lemon dahlia - geisha
1x Primal instinct - rubro
1x Spider king - heavy ledgend
1x Violet contender - rubro
1x Sectet salute - rubro
2x hl 15 purple - heavy ledgend
1xSuper 3 - rubro
2x bleu bomb - geisha
4x flute 25 - volt
4x power strobe
6x colar insanity - geisha
3x silvester fountain - heavy ledgend
1 ds dizzy spinners crackling
2 ds grondbloem 25
2 ds super vampire 6 - pyro mania
3 ds tornado sunflower 12 - pyro mania
En dit komt er morgen nog bij:
1x The big five
1x escape from hell
1x crash box
1x hl 15 purple
Wat los spul.
En dit staat nog in de opslag:
1x Big bomber 144s (elite brand)
1x Kings of fireworks 196s (elite brand)
1x Mayday (vuurwerkland)
1x Sonic stars & horsepower (rubro)
1x Crosette switch (crown)
1x Redneck revolt (geisha)
Ik denk dat ik wel genoeg heb om de avond te vullen. Mede FREAKS veel plezier allemaal en hou het veilig
De eigenaar(Charl) had ik vorige week toevallig gesproken over de “treuenos” die hij niet kon leveren. Heb toen ook gelijk verteld dat ik freak ben. Ook toen gezegd dat er een aantal van het forum de “escape from hell” bij hem komen halen. Dat was best een gekke actie zei hij. Binnen 2 dagen er 10 van verkocht. Hij moest er erg om lachen. Na een leuk gesprek opgehangen en zijn nummer opgeslagen.
Afijn vandaag dus de winnaar vd actie geworden. Hem gelijk ge-apt en vrijwel direct afgesproken vanavond na het eten heen te gaan. Gevraagd of ik mijn bestelling van morgen ook mee kon nemen. Helaas vanwege logistiek gedoe even niet mogelijk.
Tijdens het eten aan het bedenken wat voor moois er nog zou zijn in de winkel. Na een ritje van 10 minuten kom ik in de winkel aan vraag ik of Charl aanwezig is. Hij was achter en nog even bezig. Dan eerst maar even kijken in de snoepjes winkel. Al heel veel artikelen uitverkocht maar er staat vast nog wel wat in de bunkers. Charl komt binnen. Ik geef hem hand en stel me voor. Gefeliciteerd. Dus ik vertel van ons telefoon gesprek. Hij vrijwel direct “ kom even achter kijken” zo gezegd zo gedaan.
Even door de dozen en kooien heen wurmen. Maar daar waren de bunkers. Éen voor de grijp voorraad en bestellingen en de andere voor de compounds en dichte karton’s. De voorraad raakt al aardig op. Maar Charl ging waarschijnlijk
morgen toch nog het een en ander inkopen zei hij. Mijn oog viel op aantal producten die hij nog niet in de winkel had. Die neem mee dacht ik. Vervolgens nog even een rondje gedaan en 3 compounds en heel wat losse dingen in een doos gedaan. Toen naar de kassa. Keurig 25% korting verrekend en daarna alles in de auto zetten. Nog keurig geholpen en ben met een goed gevoel vertrokken. Dikke pluim voor “de vuurwerkcentrale”
Dit vanavond opgehaald:
1x Wave ‘em -volt
1x 1.2 sky blue gold with lemon dahlia - geisha
1x Primal instinct - rubro
1x Spider king - heavy ledgend
1x Violet contender - rubro
1x Sectet salute - rubro
2x hl 15 purple - heavy ledgend
1xSuper 3 - rubro
2x bleu bomb - geisha
4x flute 25 - volt
4x power strobe
6x colar insanity - geisha
3x silvester fountain - heavy ledgend
1 ds dizzy spinners crackling
2 ds grondbloem 25
2 ds super vampire 6 - pyro mania
3 ds tornado sunflower 12 - pyro mania
En dit komt er morgen nog bij:
1x The big five
1x escape from hell
1x crash box
1x hl 15 purple
Wat los spul.
En dit staat nog in de opslag:
1x Big bomber 144s (elite brand)
1x Kings of fireworks 196s (elite brand)
1x Mayday (vuurwerkland)
1x Sonic stars & horsepower (rubro)
1x Crosette switch (crown)
1x Redneck revolt (geisha)
Ik denk dat ik wel genoeg heb om de avond te vullen. Mede FREAKS veel plezier allemaal en hou het veilig