24 Carat Gold [oude versie] [Uitloop]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Per twee, best in HD:
(alleen cake 1 en 2 gingen in tweevoud af door het natte weer, bedankt Highscr5)

Cake 3 en 4 zijn niet geschoten? Natte lontjes?

Ah kijk eens aan dat was mij niet opgevallen. Ik vond hem al erg eentonig, saai en kort voor het geld, maar nu zie ik het inderdaad ook dat de helft maar af is gegaan. Ze hadden met het fakkelen inderdaad erg veel problemen met het aankrijgen van de lontjes dus het zal allemaal wel doorweekt zijn. Ik zal het even aanpassen.

Had deze zelf geschoten tijdens de jaarwisseling was een mooie box en had hem ook doorgelont alleen jammer was dat hij 2x halve wegen stopte tijdens de verbinding van de ene cake naar de andere cake dus moest toch 2 cakes opnieuw aansteken. Voor de rest de andere doorlont boxen verliepen wel vlekkeloos.

Vooral de 1e 2 cakes zijn prachtig, als totaal pakket vind ik het toch iets te rustig. Niet echt een finale cake.

Gisteren deze cake weer live mogen aanschouwen en ik moet bekennen dat ik hem beter dan vorig jaar vond en toen was hij al dik in orde. Zeer vette box met een zeer goed tempo en ook al mist hij misschien een echte finale bak, ik vind hem super.

De nieuwe versie van de 24 CARAT GOLD, staat op de FB pagina van China Red. Laat maar weten wat je ervan denkt

Gisteren gezien tijdens een demo, denk nog de 2014 versie. Wat was die goed zeg! Superharde bursts en grote effecten. Denk dat deze best 'droog' was:

:handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan