23KM Chinese rol poging OF Guinnes Book of Records

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeilijk een plaatje te vinden dan !:p
ZO te horen willen erg veel mensen erbij zijn (wat natuurlijk logisch is.)
Eerst maar eens afwachten ik heb er IIG geen vertrouwens in dat hij echt 23KM gaat worden.
mvg

Ik had het bericht ook even op Vuurwerkbelgie.com geplaatst waarbij je Original Fireworks sneller te pakken hebt, maar nog niets is bevestigd. Mocht het zo zijn dan word het daar natuurlijk zo snel mogelijk geplaatst.

Wat ook leuk is om te weten is dat samen met FireFox ik een paar jaar geleden een keer een hele container vol met 100K heb geleegd in Olen en dat was ongeveer de hoeveelheid die nodig is voor de 23KM aan chineze rollen! Een hele zeecontainer!

Ik lees net op het VWB het volgende :

Gepost Een dag geleden

Ruben_VWC, op 2 weken geleden , zei:

Op diverse fora is nu te vinden dat Original Fireworks bezig is met een poging te organiseren om in het Guinnes Book of Records te komen met een Celebration Cracker van 23 kilometer! Waar of niet waar?

23 kilometer aan 100.000 is 1642 stuks uitgaand dat ze 14 meter zijn.

HET ANTWOORD HIEROP :

Dit is pure onzin en niet waar en gaat dus ook niet gebeuren!!

Wat wel gaat gebeuren dit jaar is...................10 JAAR ZENA BAARLE oftewel een feestjaar met vele mega acties en een ZENA TROPHY 2010

Dan ben ik toch eens heel erg benieuwd hoe deze roddel dan zo in de wereld geholpen is, door wie en waarom ze dan zo hardnekkig was dan.

Don't blame the topic starter :rolleyes:

Haha, als ik het goed heb kwam het bericht van iemand van de LVC ( Leuke Vuurwerkmensen Club ), maar ook die moet het bericht toch ergens hebben opgevangen. Ik zie hem er namelijk niet voor aan om een fabeltje de wereld in te helpen !

Zena trophy loop ik ook niet echt warm van...

Budgetten moeten flink omhoog dat is het probleem van de trophy!

gr

Ik heb me anders in 2008 PRIMA vermaakt bij de Zena trophy. Budget mag natuurlijk altijd omhoog :p maar als het budget hetzelfde blijft, hoor je mij ook niet klagen en ben ik d'r graag weer bij! De grote hoeveelheid freaks was gewoon een dik pluspunt.

(Maar dit onderwerp verdient een eigen topic t.z.t.!)

Zena trophy loop ik ook niet echt warm van...

Budgetten moeten flink omhoog dat is het probleem van de trophy!

gr

je moet áltijd wat te klagen hebben geloof ik! Zoals DS al zegt, ook ik heb me daar prima vermaakt!

Maar goed. ik heb begrepen dat dit verhaal de wereld in geholpen is door een klant van Original. Door dat het personeel van Zena toevallig kennelijk als een grap aan elkaar vertelde dat men de containers met rollen die vast stonden in Nederland maar moest opstoken met bovenstaand verhaal als gevolg. dit is opgepikt door die bewuste klant en zodoende is dit verhaal de wereld in geholpen.

Het is ook de bedoeling dat je een zon mooi mogelijke show samenstelt van dat budget.
Vind het juist mooi zo, je kan niet alles nemen wat je mooi vind, maar je ziet tog vele mooie shows bij de Trophy.

Het is mijn mening, jullie mogen je eigen mening hebben.

Naar mijn mening kan je met het huidige budget geen 'show' neerzetten. Gezellig zal het er zeker zijn, en dat kan ook voor mij een reden zijn om er alsnog te gaan kijken. Als ik puur en alleen naar de showtjes kijk is een gemiddeld katan kermis showtje wat al niet zo boeiend is, alsnog 10x boeiender. Daarvan zijn er hier in de buurt al teveel. Het huidige budget van de zena trophy kan je niet eens een fatsoenlijke finale van samenstellen!

Werk aan de winkel.

Gr

200mm

Het is inderdaad jou mening en ik respecteer ieder ander zijn mening. Misschien moet het budget omhoog, maar misschioen ook wel niet omdat het een uitdaging blijft om met een bepaald budget een show neer te zetten :D

Maar dit topic gaat of ging iig niet over de Zena Trophy maar over een record poging die jammer genoeg niet doorgaat of beter gezegd die er nooit zou komen :rolleyes:

Toch wil ik ook even reageren op de opmerkingen van 200mm.
Het gaat er bij de Zena Trophy niet om of je een grote show kunt schieten met consumentenvuurwerk. Elke iet of wat intelligente liefhebber weet zelf dat je met meer geld ook meer kan doen, maar daar gaat het hier gewoon niet om!
Het gaat er om dat je met het gemiddelde budget, wat de mensen aan vuurwerk besteden, iets kunt laten zien wat afwisseling, kleur, licht en geluid brengt.
Als je het budget omhoog zou brengen, zou je dat gemiddelde overstijgen en dus weer een verkeerd beeld geven aan de consument.
Met het budget van vorige editie werden heel mooie showtjes geschoten van Max 3 minuten, en dat is het wat Original wil bereiken.

Nu weer ontopic asjeblieft, want het ging tenslotte om dat gerucht van die rekordpoging.

Idd het ging om het gerucht, Original fireworks heet laten weten dat dit slechts een gerucht is en er niets van waar is maar door een grap zo de wereld in is geholpen daarom doe ik hier ook een slotje op omdat verder discusieren hierover totaal geen zin meer heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan