23KM Chinese rol poging OF Guinnes Book of Records

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niks gestort op 555. Maar heb toch minimaal 3x gestort weet je hoezo?

De gemeente breda heeft geld gestort. De provincie noordbrabant heeft geld gestort. En de regering heeft geld gedoneerd. En waarvan? Juist onze belasting centen.

Waarom zou ik geld storten? Er is genoeg opgehaald en die landen zijn toch zo corrupt als de neten. De helft komt daar niet eens aan.

Het is erg voor die mensen dat hoor je mij niet zeggen.
Maar nee helaas...

nee, das denken aan je medemens

ach man, je betaald je groen en geel om je 'medemens' financieel te ondersteunen. alleen in dit land al gaan er miljoenen en miljoenen euro's naar projecten om de medemens te helpen. het wordt allemaal door de burgers betaald hoor.

als je echt zo'n held bent koop je dit jaar geen vuurwerk en stort je gelijk je hele budget op giro 555.

je komt er echt niet mee in de hemel hoor :frusty:

Ik heb niks gestort op 555. Maar heb toch minimaal 3x gestort weet je hoezo?

De gemeente breda heeft geld gestort. De provincie noordbrabant heeft geld gestort. En de regering heeft geld gedoneerd. En waarvan? Juist onze belasting centen.

Waarom zou ik geld storten? Er is genoeg opgehaald en die landen zijn toch zo corrupt als de neten. De helft komt daar niet eens aan.

Het is erg voor die mensen dat hoor je mij niet zeggen.
Maar nee helaas...

Helemaal mee eens, ik leef mee met de mensen daar maar in nederland zijn er ook nog zat mensen die het slecht hebben.

Maargoed nu gaan we verder ontopic:wink:
Eens kijken waneer iemand van Original zich meld.

een leuk idee voor geelsekanaalfeesten 2010 of de zena trophy 2010 :D
het idee is natuurlijk weer heel goed van Original Fireworks.
hopelijk kunnen ze het ook uitvoeren,als dat zo zal zijn dan ben ik er bij hoor.:cool::cool:

Wat er ook gebeurd, ik ben hier zekers bij! Is weer een ludieke actie van Original. Bij deze meld ik me aan als vrijwilliger om mee te helpen met het knopen van de matten!

In '76 Pyro (vuurwerktijdschrift) Fall edition, volume 2 staat een artikel van een megastring met foto's van de PGI Fire Fest. Deze werd gehouden in Gilette, wyoming in 2008. Het artikel vermeld dat deze bestond uit 4 miljoen class b firecrackers.
Ps. nou niet gaan posten ooh dat zijn 40 X 100k. Anders krijgen weer een vertroebelde discussie aangezien 100k niet het aantal rotjes weergeeft:D

Wat dacht je van op de scooter :P

Rondje Baarle met een mat van 23KM moet te doen zijn toch?

In ieder geval, als vervoer het toelaat, ben ik erbij :)

Hehe, ik denk niet dat als dit spektakelstuk doorgaat Original de rollen zo uitlegt dat je 23 km lang door de straten een lang lint gaat krijgen ( denk dat dat toch veel problemen gaat geven met het weer opruimen van de snippers en / of de eventuele millieu politie of andere instanties ), maar dat zij dit toch gaan uitleggen op een zo klein mogelijke oppervlakte. :rolleyes:

Hehe, ik denk niet dat als dit spektakelstuk doorgaat Original de rollen zo uitlegt dat je 23 km lang door de straten een lang lint gaat krijgen ( denk dat dat toch veel problemen gaat geven met het weer opruimen van de snippers en / of de eventuele millieu politie of andere instanties ), maar dat zij dit toch gaan uitleggen op een zo klein mogelijke oppervlakte. :rolleyes:

Een rondje rond Olen:rolleyes:

Nee dat zal inderdaad op een groot terrein "gevouwen" liggen vermoed ik.

Heeft Original nou al eens inhoudelijk gereageerd op dit gerucht of niet?

Niet op dit forum. Ik zal eens op VWB kijken. :)

Edit: Er staat dat als er meer informatie is dat de mods het op verschillende fora's laten weten, dus het is afwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan