Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog wel een vraagje aan ALLE mensen die gaan van VWC. Hoe kunnen we elkaar herkennen? Want ik ken sowieso niemand van jullie in het echt en ik kom in mijn eentje, dus is het wel leuk om bij mede freaks te staan![]()
Heb net in de mailbox een mail gevonden van Cees van der Horst. Met een uitnodiging om op hun parkeerterrein te komen staan. Indien we op tijd aanwezig zijn.
Oja wat ik nog wel even wil vermelden is dat er in een finale silver salutes werden geschoten waarbij een enkele cake bleef doorpruttelen en die was echt VEEL zachter dan de andere silver salutes, daar zit dus verschil in helaas.
[/url]
Ik hoop het niet want als de nieuwe versie zo knalt kan die de prullenbak in want dat lijkt er totaal niet meer op dan.oud en nieuw waarschijnlijk
Ik hoop het niet want als de nieuwe versie zo knalt kan die de prullenbak in want dat lijkt er totaal niet meer op dan.
hmm kan het niet zo zijn dat er silver salute;s zijn gebruikt in combinatie met Mc Thunders-lesli?
dat zal het grote verschil kunnen verklaren![]()
Inderdaad was het een zeer geslaagde avond. Lesli was overweldigend maar blijkbaar schoten ze Lesli in 250kg terwijl de rest 100kg was. Daarom dat het ook al op een finale leek. Was een avondje heerlijk genieten.