23-12-11 Vuurwerkbattle Breda

Ik heb nog wel een vraagje aan ALLE mensen die gaan van VWC. Hoe kunnen we elkaar herkennen? Want ik ken sowieso niemand van jullie in het echt en ik kom in mijn eentje, dus is het wel leuk om bij mede freaks te staan ;)

Ik heb nog wel een vraagje aan ALLE mensen die gaan van VWC. Hoe kunnen we elkaar herkennen? Want ik ken sowieso niemand van jullie in het echt en ik kom in mijn eentje, dus is het wel leuk om bij mede freaks te staan ;)

Nou tussen 10.000 zal het heel lastig zoeken worden denk ik haha.

Sta je in ieder geval naast iemand die echt aan het genieten is en volop aan het vertellen is over vuurwerk, heb je waarschijnlijk wel te maken met een freak van één van de forums. Ik zou zeggen spreek ze dan gewoon aan.

Vanavond bereikt vanuit het westen ons een regengebied, dus ik hoop dat we het nog lang droog mogen houden. Staat iig flink wat wind.

Heb net in de mailbox een mail gevonden van Cees van der Horst. Met een uitnodiging om op hun parkeerterrein te komen staan. Indien we op tijd aanwezig zijn.

als je op hun terrein mag staan denk ik dat ze de auto bedoelen. Aangezien het vanaf hun parkeerterrein vrij slecht te zien is.. Ben er vanmiddag even langsgeren en het zag er allemaal vrij goed uit.

10.000 man? Ik denk niet dat dat daar gaat passen.. Optijd zijn dus!

word gekkehuis.
Helaas kan ik er vanaavond niet bij zijn.
ondanks dat ik er redelijk bij in de buurd ben.
Ag wens iedereen veel plezier toe daar!

Ik heb al veel demos gezien maar deze "demo" sloeg echt alles. WAT EEN FANTASTISCH evenement. Steenbergen demo die ik vorig jaar was er niks bij vond ik, ik heb nog geen demo gezien die zo grof was als dit.
Alles super geregeld. Het geluid was niet goed helaas dus kon ik niet altijd horen welk merk er geschoten werd. Maar er was 1 show die er echt met kop en schouders bovenuit stak en dat was volgen smij die van LESLI. Wat een geweld, niet normaal, dit zie je niet zovaak... dat was voor mij echt de winnaar. Tijdens de lange finale moest ik mn telefoon erbij pakken, dat filmpje ben ik nu aan het uploaden.

Cafferata was ook goed, die hebben echt uitstekende kwaliteit vuurwerk, helaas wat aan de prijs. en beko ook prima. GBV was duidelijk de minste sorry dat ik het zeg maar dat valt tussen die merken wel heel erg op nu hoor. kleine boeketten die snel weg zijn. uitzondering is de best of seven rows dat is wel een topper!

Moet alles nog even op mn gemakje terugkijken straks als alles online staat, maar deze demo verdient echt landelijke bekendheid.

Oja wat ik nog wel even wil vermelden is dat er in een finale silver salutes werden geschoten waarbij een enkele cake bleef doorpruttelen en die was echt VEEL zachter dan de andere silver salutes, daar zit dus verschil in helaas.

-edit- filmpje is nog aan het converteren op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=lZqsBTzS1u8

Oja wat ik nog wel even wil vermelden is dat er in een finale silver salutes werden geschoten waarbij een enkele cake bleef doorpruttelen en die was echt VEEL zachter dan de andere silver salutes, daar zit dus verschil in helaas.

[/url]

oud en nieuw waarschijnlijk

wel heel slecht dat het geluid niet te horen was.. En zo ver stond ik er niet vandaan..

Hierdoor kon ik ook niet horen wat er geschoten werd..

Ik hoop het niet want als de nieuwe versie zo knalt kan die de prullenbak in want dat lijkt er totaal niet meer op dan.

hmm kan het niet zo zijn dat er silver salute;s zijn gebruikt in combinatie met Mc Thunders-lesli?
dat zal het grote verschil kunnen verklaren:rolleyes:

Ja Lesli was de derde show he? Die was echt heeeeel gaaf in elkaar gezet. Mooie was ook dat iedereen dacht dat dat de finale was en daardoor de helft van de bezoekers weg is gegaan.

Maar zo enthousiast als Thresher ben ik niet. Vond gaaf, leuk concept wat hopelijk vervolgen krijgt, maar nog niet bijzonder genoeg om het geweldig te vinden.
Wil toch graag duidelijk weten waar er wordt geschoten, wil geen bomen voor me gezichtveld zien, wil horen wat er geschoten wordt en wil graag zien dat de meeste lichten gedoofd worden.

Maar is natuurlijk de eerste keer en daarvoor ook zeker complimenten. En van je fouten moet je natuurlijk leren, heb iig een leuke avond gehad.

Inderdaad was het een zeer geslaagde avond. Lesli was overweldigend maar blijkbaar schoten ze Lesli in 250kg terwijl de rest 100kg was. Daarom dat het ook al op een finale leek. Was een avondje heerlijk genieten.

Inderdaad was het een zeer geslaagde avond. Lesli was overweldigend maar blijkbaar schoten ze Lesli in 250kg terwijl de rest 100kg was. Daarom dat het ook al op een finale leek. Was een avondje heerlijk genieten.

De reden dat ik meer mocht schieten ( 200 KG ) was omdat Lesli als enige maar 1 lijn schoot de rest mocht combineren. Zij hadden 5 minuten de tijd om zich te presenteren en wij 8 minuten.

Back
Bovenaan