23-12-11 Vuurwerkbattle Breda

Klinkt allemaal veelbelovend. Helaas moet ik met het openbaar vervoer vanuit den bosch komen. Kan iemand mij misschien hier verder informeren? Hoe ver is het van het station? Alvast bedankt.

Heel leuk initiatief!!! Het gaat denk krap worden qua tijd en afstand, maar ik ga proberen om hier ook bij te zijn.

Helaas is dit te ver voor mij, want zou hier heel graag bij willen zijn.
Een echte battle in Nederland, wie wil dat niet zien.
Voor iedereen die gaat, heel veel plezier alvast.

Klinkt allemaal veelbelovend. Helaas moet ik met het openbaar vervoer vanuit den bosch komen. Kan iemand mij misschien hier verder informeren? Hoe ver is het van het station? Alvast bedankt.

Voor bussen moet je even op 9292ov.nl kijken.
Lopen is niet echt een optie, gaat wel richting het halfuur lopen.

Ik heb er zin in in ieder geval, ben benieuwd wat ze ons voorzetten.

Voor bussen moet je even op 9292ov.nl kijken.
Lopen is niet echt een optie, gaat wel richting het halfuur lopen.

Ik heb er zin in in ieder geval, ben benieuwd wat ze ons voorzetten.
Dankje voor de tip. zal eventjes kijken vanuit den bosch is breda namelijk best goed te doen.

Ik ben niet bekend heel bekend met bussen in breda.

Maar volgens mij is het niet super goed bereikbaar met openbaar vervoer..
Je zal dan in een woonwijk moeten uitstappen ( welke bushalte precies durf ik echt niet te zeggen ) Maar lijn 2/6/12 gaan hier naar toe.
Let wel op. lijn 6/12 hebben 2 lijnen. De eene gaat naar zuid breda. De andere naar noord.
Dus zeker even goed informeren wil je met OV komen.

Met de auto is het heel erg goed te bereiken. Genoeg parkeerplaatsen.

Ik heb net zoals jetfreak al zegt.. gehoord van cees zelf dat de finale denderend hard word. (letterlijk)

@Bob- het is JefFreak met dubbel f,heb al paar keer gezien dat ze me JetFreak noemen maargoed lekker boeiend verder, ik heb er enorm veel zin in vrijdag
laat maar knallen die handel!!

gr JefFreak

Wie komen er allemaal van VWC?
- Thresher
- Dennis-pyro
- Jeffreak
- Bob-
- aron545?
- Golddigger
- PyroPowerZ
- Myrthe
- RemcoS?

vul aan...

Misschien leuk ideetje om daar met zijn alle te meeten? Sjoerd weet jij een goede plek daar aan het weidehek? Ben er niet super bekend:wink:

- Thresher
- Dennis-pyro
- Jeffreak
- Bob-
- aron545?
- Golddigger
- PyroPowerZ
- Myrthe
- RemcoS?
- mat96matje + vader
- chrissie81
- joeiheido

Begin al een aardig lijstje te worden.

@dennis, uuh ja gewoon voorraan ergens?

Is een thuiswedstrijd voor mij, maar ik ga vrijdag naar de oudejaarsconference van youp van 't hek en dat vind ik misschien nog wel leuker.
Iedereen veel plezier, en een meeting is goed te doen rondom dat terrein lijkt me!

Deze schietlijst van Lesli staat op FPM.

De show van Lesli is door Elena samengesteld naar aanleiding van de finales die ik bij Lesli heb geschoten.

Top Gear
Heaven in your eyes 200's
S.W.A.T.
Tatoo
Metropolis 36's
Scorpion king
Lightning lotus
Fright night
Sharks
Switch back
Ballroom blitz
Virgo
Hit me!
Crackhead
No mercy
Thor 30's
Triple X
Schurk
Blue voodoo 48's
Champagne blue
Big mcthunder
Extrema 64's
Platinum plams 86's

Als het goed is schieten ze geen potten van skyline af.Dat ik hoorde ik van een vriend van mij het zoontje van de eigenaar.

Back
Bovenaan