23-12-11 Vuurwerkbattle Breda

Vermeld wel even goed dat het het zoontje van bart poppelaars is die deze informatie geeft en dus alleen voor bart poppelaars show geld. Cees komt met een denderende finale van 30x SS. Hij zal ook bonfireworks schieten en ook beetje dynasty.

- Thresher
- Dennis-pyro
- Jeffreak
- Bob-
- aron545?
- Golddigger
- PyroPowerZ
- Myrthe
- RemcoS?
- mat96matje + vader
- chrissie81
- joeiheido

Begin al een aardig lijstje te worden.

@dennis, uuh ja gewoon voorraan ergens?

Ik ben er ook bij, moet alleen ff uitvogelen hoe ik er kom :)

ik ben niet veel actief op de VWC site maar wel actief vuurwerk liefhebber. Ik kan eventueel mensen van het station oppikken om er naartoe te rijden (max 3 pers). (aldaar aangekomen vertoef ik natuurlijk in de vip tent maar kan mensen natuurlijk achteraf weer droppen op breda CS).
Groeten

- Thresher
- Dennis-pyro
- Jeffreak
- Bob-
- aron545?
- Golddigger
- PyroPowerZ
- Myrthe
- RemcoS?
- mat96matje + vader
- chrissie81
- joeiheido

Begin al een aardig lijstje te worden.

@dennis, uuh ja gewoon voorraan ergens?

7klapper, maar waarschijnlijk achter de balie bij Cees van der Horst!

helaas moet ik melden dat ik morgen niet aanwezig ben. Voor iedereen die wel gaat: Veel plezier en maak vooral filmpjes!

Ja wordt wel de paraplu meenemen denk ik. Het gaat toch wel gewoon door he?

HAAGSE BEEMDEN - Vuurwerkverkopers Groenrijk, Cees van der Horst en en Bart Poppelaars houden vrijdagavond 23 december een grote vuurwerkshow. De verkopers, allen gevestigd aan het Weidehek, spreken van een vuurwerkbattle.

In een gezamenlijke vuurwerkshow worden meerdere vuurwerkproducten afgestoken. het drietal heeft hoge verwachtingen van de show. Zo komen er onder anderen liefhebbers uit Hulst, Oostburg, IJsselstein, Eindhoven, Ermelo, Amsterdam en Dordrecht.

In totaal verwachten de verkopers ongeveer 10.000 mensen. Op verschillende fora op internet zou de Bredase battle aan de vuurwerkboulebard het gesprek van de dag zijn. De show begint om 19.30 uur aan het Weidehek.

De lijsten gezien, het enige wat ik kan zeggen is dat er nog te weinig over deze show gesproken wordt! Dat wordt een goede battle!

Voor mij te ver; klinkt erg leuk!

Ik wil iedereen morgenavond heel veel plezier wensen met deze battle; moge het een groot succes worden.

In totaal verwachten de verkopers ongeveer 10.000 mensen. Op verschillende fora op internet zou de Bredase battle aan de vuurwerkboulebard het gesprek van de dag zijn. De show begint om 19.30 uur aan het Weidehek.

10.000 mensen? Wow dan moeten we op tijd er bij zijn, willen we goed staan!

ik denk dat 10.000 een beetje overdreven is, dat is echt heel veel en daar is volgens mij nooit de ruimte voor.

Weer ziet er op het moment nog goed uit!

10.000 kan makkelijk hoor, in Milheeze stonden er ook 9.000.
Brabanders zijn nu eenmaal gek op vuurwerk :p
Het zijn wel een aantal shows achter elkaar en adverteren met 1000kg wat de lucht in gaat trekt zowiezo een hoop volk.

Ik wil iedereen die gaat alvast heel erg veel plezier toewensen :wink:

Party Max Vuurwerk is met het hele team aanwezig. Of te wel wij dekken het gedeelte Hulst in het artikel. Alhoewel de losse verkoop in Vogelwaarde is.

Back
Bovenaan