23-12-11 demo Azuma nieuwegein

MOH1975

VWC lid
Datum:23-12-2011
Plaats:Nieuwegein
Provincie:Utrecht
Wie:Azuma Fireworks
Lokatie:Ravenswade 1-H
Wat: Consumentenvuurwerk
Waar:P-Terrein Hornbach op grote veld daar naast de winkel zit vlakbij MC donalds
Tijd:20:45
Site:www.azumavuurwerk.nl

De vuurwerk wat word afgestoken is van Devuurwerkwinkel zoals de dragonline,italianstyle,ferro line,swiss line,monaco line
Als niet weet waar het wordt afgeschoten kijk dan op googlemaps
Bij de Hornbach heb een groot pakeerplaats daarbij is een groot veld daar wordt het afgeschoten en je kijken in de winkel tegenover de Mcdonalds.
Volgens mij duurt de show ongeveer 15-20min.

Vorig jaar niet aanwezig geweest, terwijl het zo dichtbij is.
Dit jaar maar wel weer gaan kijken, dus ook aanwezig :)

Het klinkt wel erg verleidelijk, dan praat ik uiteraard niet over de demo he. Maar over de Mc Donalds!:)

Zal ik van grote mortierblokken afsteken zal dat dan opvallen Of 100 hoogmoed afstekken HIHI

en shell-martijn+steef-kaboom zullen zie ik daar maar op de 31ste lekker knallen!

Nog meer mensen die bij deze demo aanwezig zijn en ook komen stoken in Amersfoort de 31e?
Kunnen we bij de Mac alvast wat ideeen bedenken en/of plannen.

Ik ben er toch niet bij, al is het zo dichtbij.
Mocht ik vrij krijgen van het werk ga ik naar de battle in Breda. :)

dit is geen produkt voor produkt demo.
maar in vorm van een showtje.

Wist ik nog niet, bedankt voor het melden, maar dat vind ik wel leuker, ik laat me verrassen.

Edit: Als gevolg van een fijne werkdruk en opdrachten in de avonden kan ik helaas niet aanwezig zijn.
Sorry Steef:sad:

Laatst bewerkt:
Ben er geweest vond het matig show finale was wel goed ik het jammer de er 6 nieuwe potten laten zien de rest ken ik al, had verwacht dat ze alleen nieuwe potten laten zien had beter geweest

je hebt gelijk alleen vond ik dat ze de hele lijn moeten schieten zoals in lopik 52 artikelen ,vechtweelde 32 artikelen of de demo met alleen nieuwe producten dan geef je gewoon meer aanwinst dan komen meer mensen om daar te kopen

Back
Bovenaan