[2186] Thundering Heaven 25 sh

valerie

VWC lid
[2186] Thundering Heaven

Aantal schoten: 25
Effect: Coloured Bullets up to Bang.
Kruitinhoud: 150 Gr.
Kartoninhoud: 12
Prijs: € 11,00

m_Z06.png

Knallen waren prima hoor. Had ze ook geschoten in de finale van mijn show. Echter is heb ik 1 weigeraar gehad. Van meerdere mensen begrepen dat ze last hadden van weigeraars.

Knallen waren prima hoor. Had ze ook geschoten in de finale van mijn show. Echter is heb ik 1 weigeraar gehad. Van meerdere mensen begrepen dat ze last hadden van weigeraars.

Het is altijd goed om dit soort zaken te melden. Original doet hier echt wat mee. Het helpt alleen maar om de kwaliteit van de producten te verbeteren! :)

Het is altijd goed om dit soort zaken te melden. Original doet hier echt wat mee. Het helpt alleen maar om de kwaliteit van de producten te verbeteren! :)

Kijk ik ben ook blij om dit te horen! Als er echt wat mee gedaan wordt zal ik wat exacter zijn over de geweigerde aantallen. Bij mij is er 1 geweigerd van de 4. Van iemand anders 2 van de 4 en van weer iemand anders ook 1 van de 4.

Totaal dus 4 van de 12, dat is maar liefst 33%. Kan geen toeval zijn lijkt me? Succes met het achterhalen van de oorzaak.

Discussie/opmerking niet gezien.

12 cakes gekocht en 12 cakes de lucht in zien gaan. :cool:
Waarvan nog enkele doorgelont ook.

Discussie/opmerking niet gezien.

12 cakes gekocht en 12 cakes de lucht in zien gaan. :cool:
Waarvan nog enkele doorgelont ook.

ik koop binnenkort ook even een kartonnetje! leuk man.
krijg je er met een karton ook de ijzeren kooi erbij en de orginele doos? lijkt mij erg leuk voor een unboxing!

Was hier nu een nieuwe uitvoering van op de trophy of waren de dummies gewoon 6x zo klein ?

De nieuwe thundering heaven is inderdaad een flink stuk kleiner. Dit hebben we in China bedacht en ook getest. Hopelijk geeft dit een goede indruk van het formaat.
thundering_heaven_2015.jpg

Qua knal zou hij een stuk beter moeten gaan dan de vorige versie.

In de Showoff bij de Zena Trophy is hij gebruikt in de finale (wel veel tegelijk).
35 tot 51sec zo'n beetje :) Geeft wel een soort indruk denk ik.

De nieuwe versie is binnenkort verkrijgbaar in baarle/olen/maaseik :cool:

Back
Bovenaan