21-07-2011,Vlissingen

:D

Er stonden volgensmij mij wel wat consumenten potjes, maar die worden vaak gecombineerd met shells er boven :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zal wel een grandioos effect geven op 200+ meter afstand tot het publiek. Levert Hayo ook wegwerp verrekijkertjes aan de kade dan? :D

Hier een fototje, ik hou me niet bezig met vuurwerkfotografie en dit is ook me eerste keer met een spiegelreflex...
Foto-MPOHZKOM-G.jpg

Foto-SPJQ8XKR-G.jpg

Foto-6VR3YFOK-G.jpg

Foto-DRKA6US4-G.jpg

film komt morgen, nu ga ik slapen:D

Laatst bewerkt:
Was inderdaad wel interessant voor een kermisshow. Ben gekomen achterop bij seyenthe. :p Heb nu wel erg last van mijn benen, hoop dat ik morgen wel kan werken zo!

Maar goed, die waterbommen waren inderdaad erg indrukwekkend. Jammer dat een gigantisch stoplicht van ons oogpunt het zicht daarop een beetje blokkeerde. Toch beter kunnen blijven staan waar we eerst stonden, maar goed dat is iets voor de volgende keer. :p

Was inderdaad wel interessant voor een kermisshow. Ben gekomen achterop bij seyenthe. :p Heb nu wel erg last van mijn benen, hoop dat ik morgen wel kan werken zo!

Maar goed, die waterbommen waren inderdaad erg indrukwekkend. Jammer dat een gigantisch stoplicht van ons oogpunt het zicht daarop een beetje blokkeerde. Toch beter kunnen blijven staan waar we eerst stonden, maar goed dat is iets voor de volgende keer. :p

stond jij toevalig met statief en fotocamera?

Ik vond het persoonlijk maar een slechte show. Zeker wat we in Vlissingen gewend zijn. Shows waren vorige jaren veel mooier. In het begin viel het vuurwerk zelfs nog even stil. Enige wat nog wat voorstelde was de finale maar die was maar een paar seconden. Jammer, maar hoop volgend jaar op een betere show. Ik was trouwens niet de enige die dit dacht want iedereen had zo iets van is het nu over of gaat het toch nog verder.

Ik heb net de beelden zitten bekijken en een mooie show gezien met aparte en volle effecten.Mooie waterbommen en allemaal mooie en heldere kleuren. Ik zie liever zo'n show dan een show die ik een tijd terug live gezien heb met allemaal halve effecten en slordig geschoten. Dan rij je met een rot gevoel weer naar huis.

Ook mij viel de stilte in het begin op maar toen ik nog eens terug zat te kijken zag een een bootje wel heel dicht bij het ponton varen. Dus denk ik dat het daarom misschien even stil gezet is. Lijkt me niet prettig om waterbommen op zo'n bootje te leggen hahaha

Laatst bewerkt:
Ik vond het persoonlijk maar een slechte show. Zeker wat we in Vlissingen gewend zijn. Shows waren vorige jaren veel mooier. In het begin viel het vuurwerk zelfs nog even stil. Enige wat nog wat voorstelde was de finale maar die was maar een paar seconden. Jammer, maar hoop volgend jaar op een betere show. Ik was trouwens niet de enige die dit dacht want iedereen had zo iets van is het nu over of gaat het toch nog verder.

ik ben ook heel wat anders gewend vergeleken met vorige jaren hoor.
mijn foto's zullen nog volgen

Back
Bovenaan