[2019] Dealers in NL gezocht voor Funke en Luypaers

Pff, 3 Lesli dealers (nog maar) in de buurt; eentje Zena dus Luypaers, andere is Welkoop met mini-assortiment dus dat is wachten en duimen via Vuurwerkplanet en de derde slaapt het hele jaar dus heb ik ook nog niks aan. Mijn handen jeeeeeeuuuuukeeeen :D nog even en ik fiets alsnog naar Duitsland :bonk:

Als er een voorlichting van Lesli/Zena over Funke/Luypaers voor de dealers is geweest, dan heeft Lesli toch ook een volledige lijst van verkooppunten die het gaan distribueren? Valt dat niet even met ons te delen voor het overzicht? :shy:

Als er een voorlichting van Lesli/Zena over Funke/Luypaers voor de dealers is geweest, dan heeft Lesli toch ook een volledige lijst van verkooppunten die het gaan distribueren? Valt dat niet even met ons te delen voor het overzicht? :shy:
Als het goed is komt er straks de functie om op Funke dealer te zoeken via vuurwerkplanet, nu maar hopen dat deze website update wat sneller gaat dan de vorige :D
Tot nu toe lijken het alleen de dealers te zijn met een eigen webwinkel die al online zijn

Als het goed is komt er straks de functie om op Funke dealer te zoeken via vuurwerkplanet, nu maar hopen dat deze website update wat sneller gaat dan de vorige :D
Tot nu toe lijken het alleen de dealers te zijn met een eigen webwinkel die al online zijn
morgen komt het online denk ik

En waarom denk je dit als ik vragen mag, is het gissen en heb je het uit een bron ?
denk dat het het redelijk gelijk willen houden met vuurwerkplanet zodat het overal even snel komt.
en zeker omdat op vuurwerkplanet staat "coming soon"

heb zelf al aan planet gevraagd maar tot op heden geen antwoord

denk afwachten op planet

In het midden van het land in de omgeving Amersfoort staat de collectie nu ook online bij een grote dealer 😎.

Laatst bewerkt:
Op het YouTube kanaal van Haokan staan inmiddels ook de productfilmpjes van Funke, dus ik verwacht dat we daar ook al snel kunnen gaan shoppen.

vuurwerk-beverwijk zal ook funke verkopen/ in hun assortiment opnemen.
via facebook hebben ze het bekend gemaakt maar staat nog niet op hun website

Back
Bovenaan