[2019] Dealers in NL gezocht voor Funke en Luypaers

Funke komt zonder kooien wat een gemiste kans is. Verder worden er een hoop artikelen bekend gemaakt die uiteindelijk niet komen, als het komt komt het in lage aantallen binnen (ga ik even vanuit omdat het bij Zena altijd snel weg is) en het word vaak in December geleverd. Ze zullen niet over een nacht ijs gegaan zijn maar ik moet het logistiek gezien maar eerst even zien wat en hoeveel er binnen gaat komen in Nederland.

Er zitten haken en ogen aan maar laten we het niet al afkraken voordat het uberhaupt voeten van de grond krijgt in Nederland. Zena Vuurwerk Nederland zal hier niets mee te maken hebben. En zo wel, dan is het altijd nog een onderdeel van Lesli Vuurwerk dus dat lijkt me dan weer omslachtig om het via die pion te spelen. Uiteindelijk zal de kwaliteit van Funke Fajerwerki te vergelijken moeten zijn met Evolution Fireworks/ Pangu Fireworks zoals we dat in de afgelopen jaren hebben gezien. Deze merken zitten op het maximale van wat in Nederland toegelaten kan worden. Als Funke zich daartussen kan mengen dan zal dat voor ons als particulieren alleen maar mooi zijn; des te groter word het assortiment met top producten.

Ik hoop zo,dat er een nl versie komt van multicolor polypen of polyp variations. Ben verliefd op die twee,en nog wat anderen. En het is een wonder,maar zelfs de crackling cakes zijn intresant voor mij. Ben normaal zwaar anti crackling. Maar een strobe tip to crackling,of een cracling palm of willow met een srobe of bonte kleuren. Allemaal intresant.

Winkel De Vries / De Vuurpijl in Lekkerkerk heeft zich ook aangemeld! Dit ligt tussen Rotterdam en Schoonhoven in ( Zuid-Holland ).

Zou funke nu echt de productie gaan aanpassen voor zo’n klein landje als Nederland. Denk het niet. En als funke het doet is het dan eigenlijk nog wel funke kwaliteit. En wat zal de prijs gaan doen in Nederland. Ben bang dat dit wel prijzig zal gaan worden.

Ze zullen moeten als ze in Nederland op de markt willen komen.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen van het jaar.

We gaan het zien. En zoals SamD al zegt: ze zullen wel moeten aanpassen als ze op de nl markt willen komen....

Ligt mssn ook deels aan de cake of box. Pyroshop Arentz had toch een aardig assortiment afgelopen jaar, lijkt me stug dat Funke deze speciaal voor Nederland deze batch heeft gemaakt

Dacht ik eigenlijk al. Lesli die dit spul gaat aanbieden in Nederland... Ben zelf niet zo'n Lesli fan dus ik ben heel benieuwd wat hier van gaat komen.

Zena NL = Lesli. Daar heb ik dan opzich wel vertrouwen in hoor, hun producten zijn gewoon degelijk. Maar ik vind Luypaers tot nu toe gewoon 'een flop'. Het ontbreekt in de producten aan een goede burst, dat scheelt echt alles in ervaring en spreiding. Ik vind het tot nu toe niet Funke waardig.

Mmm leuk dat lesli dit gaat doen alleen vind ik lesli de laatste meer massa dan kwaliteit en prijzig

Vind hem niet heel verrassend eigenlijk. Ben wel zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

Nu hoop ik echt dat Lesli Funke laat produceren in de fabriek waar het nu ook vandaan komt en niet een nieuwe 'exclusieve' lijn gaat introduceren waarbij het een verlengde word van het al te grote assortiment van hun. Daarmee gaat ook het merk Funke kapot. Het enige positieve hiermee kan zijn dat het de producten blijven die ook in België te koop waren afgelopen jaar. Maar Lesli kennende zitten we dan op de 40/45 euro voor een normale 25SH 30MM cake. Ik betreur dit.

Back
Bovenaan