2019/2021 Was de laatste jaarwisseling met consumentenvuurwerk

Herkenbaar. Mijn moeder werkt al jaren in de thuiszorg en onder een bejaardenflat waar ze wekelijks komt zit een bescheiden GBV dealer (Feestwinkel Schuur, Emmen). De eigenaar van deze winkel steekt de 31e na sluitingstijd altijd even een showtje af op het parkeerterrein en die mensen vinden het geweldig. Kijken er naar uit zelfs.

Viavia ken ik degene die het daar afsteekt. Heb je berichtje doorgestuurd en hij vond het erg leuk om te lezen!

Dat valt me mee, ik was echt in de veronderstelling dat het meer dan 50% al zo was.
Komt omdat het grotere steden zijn, qua aantal inwoners zul je nu wel in de buurt van 50% komen met enkel die 16 gemeenten... Maar weer stad vs platteland probleempje... Hier dingvan VVD burgemeester met een GL/PVDD gemeenteraad; die laatste willen het tuurlijk verbieden, maar burgemeester snapt dat het niet handhaafbaar is en laat het aan landelijk verbod. Tja, ik heb liever een zinloos gemeentelijk verbod, dan een zinvol landelijk verbod want met verkoopverbod (nee, DE/BE wordt 'm niet, dan illegale circuit en die straffen heb ik liever niet, heb nog een kat om voor te zorgen... :D )

Back
Bovenaan