20 dagen te gaan! Royal Fireworks Vuurwerk

Hoi allemaal

we hebben besloten om vandaag een rust dag te nemen,

iedereen moest op pad om detaillisten te bezoeken en er waren een aantal feestjes binnen het team in de prive sfeer.

Morgen dus eigenlijk vandaag zijn we bij jullie terug!

Slaap lekker

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Goedenavond,

Wederom zijn we hier met weer een onthulling.

Nog 9 dagen te gaan en dan...............

Fijne avond,

we zijn blij met thanks en clicks, we doen het voor jullie!

Bijlagen

• StickerE.jpg
    StickerE.jpg
    92,9 KB · Weergaven: 0
Ik word steeds nieuwsgieriger hiernaar. De demo word echt een topavond dat kan niet missen! Ik denk dat dit een hele grote bak word met gigantisch mooi vuurwerk met van alles erop en eraan. Royal laat ons verrassen....

Als op iedere cake zo'n plakker zit, zit die cake dus niet in een gezamelijke doos. want dat zou niet logisch zijn.
Dan spreken we dus over een assortiment??? van ....6 cakes????? Die waaier effecten bevatten of als zodanig de lucht in gaan? Want anders is zo'n plakker ook overbodig. Mmmmmm

Als op iedere cake zo'n plakker zit, zit die cake dus niet in een gezamelijke doos. want dat zou niet logisch zijn.
Dan spreken we dus over een assortiment??? van ....6 cakes????? Die waaier effecten bevatten of als zodanig de lucht in gaan? Want anders is zo'n plakker ook overbodig. Mmmmmm

Nee dat is niet overbodig er zit toch een bepaalde volgorde in de opbouw van een doorlontbak.Als die a,b,c enz er niet op zouden staan,weet je toch niet of je ze in de goede volgorde hebt zitten.Zouden die stickers er niet opzitten heb je grote kans,dat je per ongeluk met de finale begint i.p.v de eerste cake.:p

Juist andersom. indien cakes nummertjes/letters bevatten behoren ze tot een groep. Deze zitten dan ook meestal in één pakket/doos.

kan me niet ballen of ze los of als pakket zijn.
Als de effekten en prijs goedzijn koop en dorlont ik ze zelf wel..
In welke volgoorde dan ook!
Als ik a,d,e,b,c mooi vind doe ik het zo:wink:
Ja Royal jullie maken mij wel benieuwd!
Ik zeg kom maar op!

Juist andersom. indien cakes nummertjes/letters bevatten behoren ze tot een groep. Deze zitten dan ook meestal in één pakket/doos.

Ach ja, zo kan je het ook zien, maar die pijlen wat zeggen die dan? Als deze een doorlont uitgangspunt hebben, zitten ze toch al goed in de doos. Je haal ze er toch normaal niet eerst uit de doos om ze daarna weer aan elkaar vast te zetten. Op de doos zal dan een enorme pijl staan.

Ach ja, zo kan je het ook zien, maar die pijlen wat zeggen die dan? Als deze een doorlont uitgangspunt hebben, zitten ze toch al goed in de doos. Je haal ze er toch normaal niet eerst uit de doos om ze daarna weer aan elkaar vast te zetten. Op de doos zal dan een enorme pijl staan.

Als jij ze uit de doos haalt om ze met elkaar te verbinden is het wel handig,dat je weet op welke volgorde ze weer terug in de doos moeten.Waarom die pijlen er opstaan,zou het niet precies weten.

Ik denk dat het zo zit:

De witte pijl is de pijl van de stickers,zou die er niet opzitten heb je kans,dat je de
cake verkeerd om aansteekt bij de rode pijl dus.Dan zou je cake met de finale beginnen en dat moeten we dus niet hebben.Kan zijn dat ik het totaal verkeerd zie hoor.:p

Zelf hoop ik dat alles gewoon los verkrijgbaar is. Bij de Immortal Gold vind ik 1 cake heel goed, hetzelfde effect zit dan wel in de spiderking maar niet alleen dat het effect. Natuurlijk is er overal een oplossing voor, maar het liefst koop ik de cakes dus los.

Ik denk dat het zo zit:

De witte pijl is de pijl van de stickers,zou die er niet opzitten heb je kans,dat je de
cake verkeerd om aansteekt bij de rode pijl dus.Dan zou je cake met de finale beginnen en dat moeten we dus niet hebben.Kan zijn dat ik het totaal verkeerd zie hoor.:p

Dit is denk ik hoofdzakelijk gedaan om de cakes in de juiste richting te laten zetten wanneer je besluit deze allemaal met elkaar te verbinden. Want in principe heb je nooit een sticker op een cake waarbij de richting naar het publiek wordt aangwezen, wanneer het slechts I shape cake betreft, dit wordt wel op fanshape blokken geplakt.

Goedenavond

Beetje laat maar goed beter laat dan nooit

Bijlagen

• GoE.jpg
    GoE.jpg
    135,6 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan