20 dagen te gaan! Royal Fireworks Vuurwerk

Lieve Lezers Beste Freaks en andere nieuwschierigen.

See is what you get zeggen we wel eens..............

Bij deze weer een stukje! Let goed op de verschillende kleurtjes van verbindings lontjes!

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Bijlagen

• Royal Fireworks Vuurwerk 2012 Losser.jpg
    Royal Fireworks Vuurwerk 2012 Losser.jpg
    162,4 KB · Weergaven: 0
  • Vuurwerk Royal Fireworks Vuurwerk.jpg
    Vuurwerk Royal Fireworks Vuurwerk.jpg
    160,3 KB · Weergaven: 0
Laatste foto, allemaal qm stukken met visco eraan.
Betekend dus dat lonten bovenop de cakes komen, betekend weer een doorlontbank.
Misschien wel een grote?:p

Ook veel roze lont, dus dan zal je gewoon een bak krijgen met lekker tempo.
Hoop goud net als bij de solid stone dan, en de willows niet te vergeten.
:p
Ben echt benieuwd, hoop gewoon echt productiecakes tijdens de demo, succes nog

Wil je vandaag nog wel 1 ding vertellen!

Alles wat we showen is uit de productie!

Fijne dag

Vind het echt geweldig dat je zo de tijd neemt om de foto's te posten. Ik vind het ook echt leuk en dit topic staat nu sinds een paar dagen op nummer 1 van de topics die ik in de gaten houd. Kan jammer genoeg zelf niet op de demo aanwezig zijn vanwege dat ik geen vervoer heb, maar anders was ik zeker weten gekomen!

Ik kan erover heen gelezen hebben? Maar komt er ook weer zo'n brute finaleshow? Was dat vorig jaar of alweer in 2010? Ik ben het alweer vergeten. :p

Vind het wel zeer leuk allemaal en kan het aan de ene kant ook wel waarderen dat je ons met één en ander lekker maakt.. maar wanneer je niet snel met concrete informatie komt dan lopen jullie en jullie afnemers dadelijk toch wel inkomsten mis. Zo kan ik bijvoorbeeld niet wachten om snel Rubro te bestellen. Daarom denk ik dat je de mensen toch zo snel mogelijk essentiele info moet geven, zodoende kunnen ze nog overwegen te gaan wachten met andere bestellingen te plaatsen. Kijk maar naar de mensen hier op het forum, vele van hen hebben al bijna hun budget opgemaakt! Het is maar een idee! ;)

Laatst bewerkt:
Vind het wel zeer leuk allemaal en kan het aan de ene kant ook wel waarderen dat je ons met één en ander lekker maakt.. maar wanneer je niet snel met concrete informatie komt dan lopen jullie en jullie afnemers dadelijk toch wel inkomsten mis. Zo kan ik bijvoorbeeld niet wachten om snel Rubro te bestellen. Daarom denk ik dat je de mensen toch zo snel mogelijk essentiele info moet geven, zodoende kunnen ze nog overwegen te gaan wachten met andere bestellingen te plaatsen. Kijk maar naar de mensen hier op het forum, vele van hen hebben al bijna hun budget opgemaakt! Het is maar een idee! ;)

Ik denk niet dat ze bij Royal echt wakker liggen dat een handje vol freaks nu al Rubro vuurwerk gaan bestellen
dan dat ze hun geld uitgeven aan Royal. Je schijft als of ze meteen de deur kunnen sluiten :p maar dat zal niet zo gauw gebeuren. Maar ik hou je niet tegen hoor om NU Rubro cakes te bestellen en dat je straks je eigen voor je kop slaat omdat je toch liever een aantal nieuwe cakes van Jeroen had willen hebben en er dan geen geld meer voor hebt :)

En die 11 dagen die je nu nog moet wachten om de coll. 2012/2013 te bekijken / beoordelen,
die maken denk ik ook niet zoveel uit.

Dat neemt niet weg dat ik ook nieuwsgierig ben :yes: :yes:

Dus... nog 11 days and counting...

Gr. Teejoo

Sorry maar dit spant de kroon,en komt ondankbaar over. Kom op zeg,zijn zat mensen die vol verwachting,uitkijken naar de demo. En niks tegen Rubro,maar dat is ook niet alles. En denk dat die vele,die hun budget al opgemaakt hebben,wel mee valt! En wees blij,dat iemand de moeite neemt,om het een en ander te vertellen,hij doet het allemaal maar even. Lees de reacties maar,zaterdag nacht,dat het wachten,het waard is geweest!

Inderdaad, laten we vooral erg dankbaar zijn dat een importeur zoveel tijd en moeite in ons steekt.
Importeurs zijn ons helemaal niets verplicht, dus laten we blij zijn dat men dit doet.

Denk ook niet dat Gizmo het verkeerd bedoeld.

Ik ben iig zeer benieuwd en kan niet wachten.

Ik wacht lekker nog tot oktober krijg dan toch pas weer leuk wat loon haha en in november 2x de 1st en 28ste :) ( Word wss Toch Royal en Rubro En misschien stukje bon. :) Al hangt het wel af van de nieuwe cakes of ik meer royal koop dan Rubro. :)

Sorry maar dit spant de kroon,en komt ondankbaar over. Kom op zeg,zijn zat mensen die vol verwachting,uitkijken naar de demo. En niks tegen Rubro,maar dat is ook niet alles. En denk dat die vele,die hun budget al opgemaakt hebben,wel mee valt! En wees blij,dat iemand de moeite neemt,om het een en ander te vertellen,hij doet het allemaal maar even. Lees de reacties maar,zaterdag nacht,dat het wachten,het waard is geweest!

Ik denk dat we allebei totaal verkeerde opvatting van Gizmo's bericht hebben. Ik zelf vatte het absoluut niet ondankbaar op, maar meer dat hij wat meer concrete antwoorden op de vragen wilt hebben.

Ik zelf vind het echt leuk dat Jeroen dit doet en op de manier hoe hij het doet, want ik krijg echt bizar veel spanning voor de aankomende demo ( wil wel zien wat er voor speciaals en bijzonders gaat komen dit jaar! ).

nou al heel je budget er doorheen gejaagd? dat is um.... dom? :D

vind ik dan. kan begrijpen dat je ergens enkele artikelen zeker wilt hebben, maar zo heb je geen speling meer voor andere aanbiedingen?

maak maar lekker jeroen, als je zo je naam durft te riskeren door hoge verwachtingen te scheppen, moet het wel goed zijn wat er aan komt!

Gizmo is gewoon net als iedereen erg ongeduldig..
ik snap um want ik wil ook graag informatie.!
Al dat lekker maken kan ook een keer teveel zijn....!

maar ik snap de Reactie van De vuurwerk Junk ook wel.
Ja eigenlijk moeten wij als liefhebbers dankbaar zijn dat welke importeur dan ook extra aandacht schenkt aan ons..

ook ik kan haast niet wachten .. juist omdat Royal ook een van de betere is..

Ik hoop alleen niet dat Royal ons net zo gaat teleur stellen als Wolff.. hahaha
Maar dat zal wel goed komen Royal kennende..
Zolang ze geen 5 10 of 20 euro per cake omhoog gaan net als Caferata en Wolf dan komt Royal er gewoon weer in met oudjaar!!

Lieve Lezers, Beste Freaks en alle ongeduldigen!

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht............

Dat zong ik op 3 april elk jaar al toen ik klein was en dacht bij mijzelf waar blijft die ouwe.

In juni zong ik in de volle zomer zon Zie de maan schijnt door de bomen, t kon helemaal niet wat er zaten bladeren aan de bomen maar goed ik zong uit volle borst en nog steeds geen ouwe in het vizier, die op Sinterklaas leek.

Totdat mn moeder me leerde geduldig te zijn. pffffffffffffff heb het nu nog niet maar dat terzijde!

Bij deze weer n onthulling voor vandaag! Ik hoop dat jullie ermee op vooruit gaan!

Bijlagen

• StickerD.jpg
    StickerD.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 0
A B C en nu dus een cake D..
Dat is dus zoiezo een 4 delig pakket..
Door de 2 lonten ip de cakes is er vast wel een doorlont mogenlijkheid in het pakket\box gemaakt.
Jaah dus een semi pro blokje?¿!

Ik denk het ook, sterker nog weet het haast wel zeker ben zeer benieuwd wat ze in elkaar gepuzzeld hebben. Hoop heel heel veel moois.

Back
Bovenaan