mauricio84
VWC lid
Je kan er van uit gaan dat die niet voor ons geproduceerd zijn. Die buizen zijn idd echt enorm! Lijkt mij dat het gaat om wat op de tafel ligt..
Mee eens of er moeten mines uitkomen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kan er van uit gaan dat die niet voor ons geproduceerd zijn. Die buizen zijn idd echt enorm! Lijkt mij dat het gaat om wat op de tafel ligt..
Ik kan erover heen gelezen hebben? Maar komt er ook weer zo'n brute finaleshow? Was dat vorig jaar of alweer in 2010? Ik ben het alweer vergeten.![]()
Vind het wel zeer leuk allemaal en kan het aan de ene kant ook wel waarderen dat je ons met één en ander lekker maakt.. maar wanneer je niet snel met concrete informatie komt dan lopen jullie en jullie afnemers dadelijk toch wel inkomsten mis. Zo kan ik bijvoorbeeld niet wachten om snel Rubro te bestellen. Daarom denk ik dat je de mensen toch zo snel mogelijk essentiele info moet geven, zodoende kunnen ze nog overwegen te gaan wachten met andere bestellingen te plaatsen. Kijk maar naar de mensen hier op het forum, vele van hen hebben al bijna hun budget opgemaakt! Het is maar een idee!![]()
Vind het wel zeer leuk allemaal en kan het aan de ene kant ook wel waarderen dat je ons met één en ander lekker maakt.. maar wanneer je niet snel met concrete informatie komt dan lopen jullie en jullie afnemers dadelijk toch wel inkomsten mis. Zo kan ik bijvoorbeeld niet wachten om snel Rubro te bestellen. Daarom denk ik dat je de mensen toch zo snel mogelijk essentiele info moet geven, zodoende kunnen ze nog overwegen te gaan wachten met andere bestellingen te plaatsen. Kijk maar naar de mensen hier op het forum, vele van hen hebben al bijna hun budget opgemaakt! Het is maar een idee!![]()
Sorry maar dit spant de kroon,en komt ondankbaar over. Kom op zeg,zijn zat mensen die vol verwachting,uitkijken naar de demo. En niks tegen Rubro,maar dat is ook niet alles. En denk dat die vele,die hun budget al opgemaakt hebben,wel mee valt! En wees blij,dat iemand de moeite neemt,om het een en ander te vertellen,hij doet het allemaal maar even. Lees de reacties maar,zaterdag nacht,dat het wachten,het waard is geweest!