2 Hearts

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5248
Artikelnaam: 2 Hearts
Netto Kruitgewicht: n.n.b.
Aantal Schoten: 43 Schots
Effectomschrijving: Silver flash with silver tail, green flash with green tail, red flash with red tail, gold flash with yellow tail.
Stijghoogte: 15-25 meter
Richtprijs: € 55.95
Verpakkingseenheid: 4/1
O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

5248_temp.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog zo'n prijstactisch vormtechnische kartonkraker :bonk: de 'domme' burger betaalt toch wel want 'ooooooow, 2 hartjes!!' :frusty:

ze noemen het harten!
maar ijgenlijk wil gbv Weco paaien!
Ik vind ut echt een W !

Waarom al die ingewikkelde vormen.
Mensen betalen voor vuurwerk niet voor kunstwerk!
Men krijgt minder voor meer in mijn ogen.

Ik vind die hartjes ook een beetje vergezocht. Heel praktisch is de vorm niet, maar je kunt ze natuurlijk in elkaar 'schuiven', waardoor je toch nog een beetje ruimte bespaard. Aan de randen zul je echter altijd lege ruimte over houden, wat je bij vierkante cakes niet hebt. Ben zelf in elk geval geen fan val al die rare vormen.

De foto is gewoon totaal verkeerd genomen, laat hier gewoon een boven aanzicht zien, vele malen duidelijker (althans, dat lijkt me:)). Dit is gewoon een marketing trucje, je cake valt gewoon op, daar draait het toch ook grotendeels om? Hoe goed je cake ook kan zijn, zit er een "saai" label op, dan verkoopt het minder.

Ja en aan gezien GBV erg saaie standaart labels heeft(dat is mijn mening).
moeten ze wel aparte vormen maken om te verkopen!
Mijn mening is...
doe eens wat aan de labels inplaats van de vormen!

Ja en aan gezien GBV erg saaie standaart labels heeft(dat is mijn mening).
moeten ze wel aparte vormen maken om te verkopen!
Mijn mening is...
doe eens wat aan de labels inplaats van de vormen!

Het is wel waar proline aan herkend word.

actie

actie

Is dit nu een (duitse)w-shape dan? :D
Groetjes van gandalf.
(Ik vind het trouwens meer een M):p

Wie weet nieuw in nederland m-shape. dat wil ik zien :p wel erg overbodig om zo'n model op de markt te brengen. hier is meer tijd en dus ook meer geld aan de vorm besteed dan aan het effect. dus dan zul je dubbel zo veel betalen denk ik. voornamelijk vanwege de kosten voor het ontwerp en de tijd (dus geld) voor de productie van dit stukje karton. en dan maar afwachten of de inhoud wat zal zijn. zo ja als daar ook veel aandacht aan is besteed dan hou ik m'n ogen dicht als het prijskaartje te zien is. nee te veel poespas qua vorm. want ik weet (bijna) zeker dat wij en de gemiddelde consument eerder ontroerd raken van een mooi spectakel in de lucht dan een cake waar je te veel voor het karton betaald en het ontwerp daarvan.. heb ik dat verkeerd??

Jeetje, wat zit een ieder te zeuren over de prijs (die nog niet bekend is) en de vorm. Het is niet bekend hoeveel gram kruit erin zit en niet hoe groot ie is. Wacht nou gewoon is tot de prijs bekend is (of weten jullie al hoeveel hij gaat kosten?) en de filmpjes (of weten jullie al hoe hij eruit ziet?).

actie

actie

Jeetje, wat zit een ieder te zeuren over de prijs (die nog niet bekend is) en de vorm. Het is niet bekend hoeveel gram kruit erin zit en niet hoe groot ie is. Wacht nou gewoon is tot de prijs bekend is (of weten jullie al hoeveel hij gaat kosten?) en de filmpjes (of weten jullie al hoe hij eruit ziet?).

We delen ons mening. dat mag toch? mede daarvoor is vuurwerkcrew toch? ik vind het overbodig om zo'n model op de markt te brengen waar (denk ik) zo veel tijd in geld in zit wat m alleen maar duurder maakt. dan heb ik zoiets stop dat geld in het effect. of een staande hart die als fontijn ook het model van n hart brand ofzo. maar nogmaals dit is naar mijn mening te veel poespas terwijl er niets van terug te zien is in het effect. dan zelfde effect als wat hier in zit in een vierkante blok.

ik heb liever een lelijke pot met super effecten dan een mooie dure pot met slechte uitwerkingen.
daarom vind ik deze pot overbodig

We delen ons mening. dat mag toch? mede daarvoor is vuurwerkcrew toch? ik vind het overbodig om zo'n model op de markt te brengen waar (denk ik) zo veel tijd in geld in zit wat m alleen maar duurder maakt. dan heb ik zoiets stop dat geld in het effect. of een staande hart die als fontijn ook het model van n hart brand ofzo. maar nogmaals dit is naar mijn mening te veel poespas terwijl er niets van terug te zien is in het effect. dan zelfde effect als wat hier in zit in een vierkante blok.

Ik deel zeker je mening.
Ik heb 2 jaar terug de Immaculate Rhomus van GBV aangeschaft voor 50 euro en was zwaar onder de indruk van deze bak.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Alleen had deze cake een vreemde ruitshape waar je dan waarschijnlijk extra voor dokt.
Liever zie ik dit soort cakes op de markt verschijnen in b.v de vorm van een Asian budget line b.
Kan mischien zomaar 15 euro schelen.

Natuurlijk ben ik het ook met je eens. De prijs zal ook hoger liggen dan wanneer de pot vierkant zou zijn. Wat ik probeer te zeggen is dat de grootte van de pot wellicht meevalt, waardoor de prijs ook meevalt. Daarnaast weten we ook nog niet wat de effecten zijn in de lucht. Dus misschien is-ie prijs/kwaliteit toch nog aantrekkelijk.

Dus we kunnen nu allemaal zeggen dat de prijs hoog zal zijn, maar misschien valt het allemaal reuze mee!:wink:

Woef...

Beetje jammer ja van zo'n overbodige luxe aan karton, kunnen ze beter besparen, gaat alleen maar weer bij het grof vuil.

Back
Bovenaan