2" Fall Out

Onder het motto 'laatste jaar single shots' heb ik er dit jaar voor het eerst ook maar een paar aangeschaft. Echter bij 7 van de 9 ontbreekt een voetje. Is er bij de transport gewoon afgegaan verwacht ik.

Vraag: los van wat instabiliteit, kan dit kwaad? Heb er nu wat ducktape onder geplakt om te voorkomen dat de klei lekker kruimelt.

Onder het motto 'laatste jaar single shots' heb ik er dit jaar voor het eerst ook maar een paar aangeschaft. Echter bij 7 van de 9 ontbreekt een voetje. Is er bij de transport gewoon afgegaan verwacht ik.

Vraag: los van wat instabiliteit, kan dit kwaad? Heb er nu wat ducktape onder geplakt om te voorkomen dat de klei lekker kruimelt.
Het kan iets meer troep geven. Maar qua veiligheid van het kruit kan het geen kwaad. Zorg wel dat hij stevig staat inderdaad.

Ja das wel grappig, zojuist effe een paar bekeken maar geen Junks. Misschien hetzelfde bedrijf wat doet labelen.

Dit was voor mij de winnaar van dit jaar.

Sissende blinkers vind ik zoooooo lekker.

2 inch fall out bolpijlen?

Toch eeuwig zonde dat dit soort artikelen niet meer te koop zijn komend jaar. Was een meer dan prima vervanger geweest van de vuurpijl bijvoorbeeld. Prachtige single shot dit hoor!

Back
Bovenaan