[Duisburg] Ruhrort 16-08-2019

Helaas ben ik dan nog op vakantie en moet deze dus missen. Maar een erg dikke show dit iedere jaar.

Ik wil opzich dit jaar wel gaan. Iemand misschien tips of trucks met parkeren? Beste plek om te staan etc?

Gewoon richting kermis/centrum rijden, parkeerplek zat daar overal op het industriegebied bij de bedrijven. :thumbup:

Dat is wel een eindje lopen, als je aan de kermiszijde blijft een prima optie.

Wij staan altijd aan de overzijde op de landtong.

Houd er rekening mee dat de brug tot een uur na afloop van de show dicht is, mocht je dus de auto aan de kermiszijde parkeren levert dit een aardige wachttijd op om terug te keren.

Dit is grofweg het terrein,
- rood zijn de beste kijkpositie's.

84F6F6D3-CD7B-4180-A418-99EB00FF0FF2.jpg

Gewoon richting kermis/centrum rijden, parkeerplek zat daar overal op het industriegebied bij de bedrijven. :thumbup:

Aan de kermiskant heb je wel muziek er bij aangezien het een pyromusical is dat heb je aan de overkant dus niet.Dat kan je wel oplossen door een radio mee te nemen kan je ook live mee luisteren. :p

DAS GRÖSSTE PYRO-SPEKTAKEL AM NIEDERRHEIN.

DIE MUSIK ZUM FEUERWERK WIRD VON RADIO DUISBURG AUF UKW 92,2 EINGESPIELT (23:00 – 23:30 UHR).

Wij staan altijd kermis kant idd, dan heb je de brug links van je. Mooiste zicht vind ik persoonlijk, vooral met het waterval thema :).
En volop bier und bratwurst achter je :droolthum

Wij staan altijd kermis kant idd, dan heb je de brug links van je. Mooiste zicht vind ik persoonlijk, vooral met het waterval thema :).
En volop bier und bratwurst achter je :droolthum

Dat is wel een goed punt dat bier en bratwurst achter je :D Wij hebben ook nooit aan de kermiskant gestaan, maar wellicht door die reden maar eens proberen als we erbij zijn dit jaar. Vorig jaar helaas afgelast door de droogte, hier nog de 2017 editie;

Samengevat dus parkeren bij het industriegebied? En staan is het beste bij de kermis? Ik ben hier dit jaar ook aanwezig. Vorig jaar door de droogte ging het helaas niet door.

Ik had nog wat op mijn youtube kanaal staan van wat jaartjes terug. Maar zo is het zicht punt dus dan.

Iemand ooit geparkeerd op dat Mercatorinsel (punt 6) of sta je daar nog heel lang vast nadien ?

„Graslandfeuerindex" wordt afgeschaald naar 1. Daarmee staat niets meer in de weg om deze show te gaan schieten :handsup: (bron rp-online.de)

Back
Bovenaan