Helemaal mee eens. Heb ze bijna allemaal gehad deze jaarwisseling en dit verbaasde mij echt. De ene nog mooier dan dan de andere maar deze met stipt op 1.
Vond ik ook, boven verwachting goed!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens. Heb ze bijna allemaal gehad deze jaarwisseling en dit verbaasde mij echt. De ene nog mooier dan dan de andere maar deze met stipt op 1.
Ook de big chil gehad...
Wel 1 kant tekening broekhoff had te weinig van deze single shots uitgeleverd dus kregen we de geflopte sky hunter van vorig jaar maar deels mee. Ik moet zeggen dat ik hier wel goed van baalde. Maar er was geen alternatieve oplossing want geld terug was geen optie bij betreffend verkooppunt.
Ook de big chil gehad...
Wel 1 kant tekening broekhoff had te weinig van deze single shots uitgeleverd dus kregen we de geflopte sky hunter van vorig jaar maar deels mee. Ik moet zeggen dat ik hier wel goed van baalde. Maar er was geen alternatieve oplossing want geld terug was geen optie bij betreffend verkooppunt.
Pfoe, gaat die winkel eventjes tegen de wet in zeg, als zij een product niet kunnen leveren, zijn zij diegenen die de koopovereenkomst niet na kunnen komen. Dat betekend in alle gevallen dat jij als klant recht hebt op jouw geld terug, jij koopt immers niet het product dat zij jou ter vervanging aanbieden.
Bij mij ook aantal Sky Hunters voor de Big Chill helaas, heb die ook geweigerd en gewoon in goed overleg geld teruggehad. Prima opgelost met de winkel waar ik altijd Broekhoff kocht...Een "gewone" consument is misschien niet op de hoogte van de flop met de Sky Hunter en ziet het misschien als prima oplossing, helaas treft een winkelier ook af en toe een freak en ja, daar moet je dat gewoon niet bij doen, niet goed voor de naam van de winkel, niet goed voor Broekhoff, gewoon niet goed.
Kan zo maar 10 gram flash in zitten.
Dikke huls en 4 gr slow flash.
Gewoon zoals mag.