2" Big Chill

Zijn de big chills voor de mensen die recht hadden op de goedmaak actie wel gegarandeerd ?

Het antwoord van broekhof op mijn vraag en ter info voor wie het interesseert:

"Beste xxxx,

De te vergoeden aantallen zijn geleverd bij de winkeliers en de winkeliers zijn op de hoogte gebracht van de vergoedingsactie.

De winkeliers hebben allemaal bevestigt deze items apart te houden voor de mensen die ze vergoed krijgen.

Daarmee kunnen we ervan uit gaan dat alle items gereserveerd zijn en naar afspraak worden uitgeleverd.

Bestelde wel uitgeleverd gehad. Maar zijn uitverkocht bij Boogaard hier in hardinxveld wel mooie dingen hoor.
Strak afgewerkt en lekker zwaar.IMG_20191228_121821.jpg

Laatst bewerkt:
360.jpg

Net terug van Breda Vuurwerk en gewoon netjes uitgeleverd gekregen. De dame achter de uitleverbalie wist volgens mij niet helemaal zeker wat ze met de compensatie-actie mail moest maar was binnen 5 minuutjes netjes opgelost.

Hier ook Sky Hunter gekregen. Achteraf niet zo handig dus. Die kerel zei dat ze beter waren. Maar zie nu dat ik 2018 versie heb die notabene vorig jaar gecompenseerd met de big chill:frusty:

Ff over nadenken wat te doen...

Hier ook Sky Hunter gekregen. Achteraf niet zo handig dus. Die kerel zei dat ze beter waren. Maar zie nu dat ik 2018 versie heb die notabene vorig jaar gecompenseerd met de big chill:frusty:

Ff over nadenken wat te doen...

Ik zou meteen terug gaan als ik jou was. Je bent flink genaaid want die sky hunter van vorig jaar was een drama. Ze probeerde bij mij ook 30 stuks big chill te vervangen voor de sky hunter en toen heb ik gevraagd of ik mijn geld terug mocht. (daar heb ik nu een extra karton mortar bombs van vulcan voor gekocht :cool:)

heb ze zelf nu ook thuis.

ze zien er goed uit, en wegen ook nog goed. goede afwerking.

en bedankt broekhoff voor de compensatie :)

@broekkie nog bedankt voor de hulp :)

Kijk straks nog even of die open is. Anders maandag. Mjah iets van 22 betaald voor 9 van die dingen... Voor die 22 euro krijg ik nooit meer iets vergelijkbaars.

Ik zou meteen terug gaan als ik jou was. Je bent flink genaaid want die sky hunter van vorig jaar was een drama. Ze probeerde bij mij ook 30 stuks big chill te vervangen voor de sky hunter en toen heb ik gevraagd of ik mijn geld terug mocht. (daar heb ik nu een extra karton mortar bombs van vulcan voor gekocht :cool:)

Wow, als ik dit allemaal lees heb ik geluk gehad. Eind oktober 6 stuks besteld bij Vuurwerk Vechtweelde en die heb ik gelukkig allemaal uitgeleverd gekregen vanochtend. Mooi spul. Wetende dat deze volgend jaar verboden worden zou ik toch willen dat ik er nog wat meer had besteld.

Back
Bovenaan