2" Big Chill

Ben wel blij dat ik deze 21 keer heb (9x deze en 12x de fall out). Wordt mooi nog voor volgend jaar en heel misschien het jaar erop genieten.

Ik krijg net een telefoontje van m'n plaatselijke winkel dat ze er 30 minder kunnen leveren als dat ik er besteld heb :sad: Daar gaat mijn 30 shots doorlont projectje :shocked:

En dat terwijl ik mn bestelling dit jaar zeer vroeg gedaan heb grrr

Waarschijnlijk zijn de voorraden er bij Broekhoff er nu dan door heen en heeft de winkelier er geen rekening mee gehouden dat hier zo'n grote vraag naar is en er zelf niet genoeg van heeft ingekocht. Ik ben benieuwd welke winkel dit geweest is dan, hopelijk is er met mijn bestelling geen probleem want kijk hier wel heel erg naar uit!

Ik krijg net een telefoontje van m'n plaatselijke winkel dat ze er 30 minder kunnen leveren als dat ik er besteld heb :sad: Daar gaat mijn 30 shots doorlont projectje :shocked:

Zooo dat is zuur. Ga ook maar even mailen met de winkelier.

Misschien iets raars maar kan je geen fall out krijgen?

Dat is wel heel raar dan. Ik bedoel dat ze op een gegeven moment op zijn dat kan natuurlijk maar als je al vroeg besteld hebt zou dat niet moeten kunnen. Zou raar zijn als er niet first-come-fist-serve zou gelden.

Misschien dat jij de enige bent bij die winkel met een grote bestelling en dat ze dachten, hoeven we maar 1 iemand teleur te stellen?

Oef das zuur! Wij hebben nog 2 karton liggen, maar dan moet je wel naar Genemuiden :angel:

Zijn de big chills voor de mensen die recht hadden op de goedmaak actie wel gegarandeerd ?

Ik denk dat de compensatie regeling een aandeel heeft in de uitverkochte big chill. Ik mag namelijk aannemen dat de aantallen van de compensatieregeling gewoon uitgeleverd gaan worden, gezien de mail van Broekhoff net pas is uitgestuurd en ze er dus rekening mee kunnen hebben houden.

Ik denk dat de compensatie regeling een aandeel heeft in de uitverkochte big chill. Ik mag namelijk aannemen dat de aantallen van de compensatieregeling gewoon uitgeleverd gaan worden, gezien de mail van Broekhoff net pas is uitgestuurd en ze er dus rekening mee kunnen hebben houden.
Daar ga ik ook van uit , maar de hype is ineens zo groot... dan weet ik het liever even zeker.

Als ik een euro zou krijgen voor alle verkochte exemplaren na het posten van mijn filmpje was ik nu rijk geweest :p

Ik vind serieus dat ze jouw rustig wat extra korting mogen geven. Dat filmpje is top en heeft ongetwijfeld voor extra omzet gezorgd. Ik vind dat je daar als dealer best wat tegenover mag zetten en niet rationaliseren van ja maar dit en dat. Nee gewoon een extraatje op zn minst.

Back
Bovenaan