Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik krijg net een telefoontje van m'n plaatselijke winkel dat ze er 30 minder kunnen leveren als dat ik er besteld hebDaar gaat mijn 30 shots doorlont projectje
En dat terwijl ik mn bestelling dit jaar zeer vroeg gedaan heb grrr
Ik krijg net een telefoontje van m'n plaatselijke winkel dat ze er 30 minder kunnen leveren als dat ik er besteld hebDaar gaat mijn 30 shots doorlont projectje
Dat is wel heel raar dan. Ik bedoel dat ze op een gegeven moment op zijn dat kan natuurlijk maar als je al vroeg besteld hebt zou dat niet moeten kunnen. Zou raar zijn als er niet first-come-fist-serve zou gelden.Ik krijg net een telefoontje van m'n plaatselijke winkel dat ze er 30 minder kunnen leveren als dat ik er besteld hebDaar gaat mijn 30 shots doorlont projectje
Deze zijn inderdaad helemaal op bij ons. Dat geldt ook voor de fall out.
Als ik een euro zou krijgen voor alle verkochte exemplaren na het posten van mijn filmpje was ik nu rijk geweest![]()
Ze zijn je in ieder geval een paar big chills schuldig met het geld dat je ze hebt opgeleverd![]()
Zijn de big chills voor de mensen die recht hadden op de goedmaak actie wel gegarandeerd ?Maar... we hebben ze niet meer!
Maar... we hebben ze niet meer!
Dat zou wat zijnZijn de big chills voor de mensen die recht hadden op de goedmaak actie wel gegarandeerd ?
Maar... we hebben ze niet meer!
In dat geval wordt je dubbel genaaid hahaZijn de big chills voor de mensen die recht hadden op de goedmaak actie wel gegarandeerd ?
Zijn de big chills voor de mensen die recht hadden op de goedmaak actie wel gegarandeerd ?
Daar ga ik ook van uit , maar de hype is ineens zo groot... dan weet ik het liever even zeker.Ik denk dat de compensatie regeling een aandeel heeft in de uitverkochte big chill. Ik mag namelijk aannemen dat de aantallen van de compensatieregeling gewoon uitgeleverd gaan worden, gezien de mail van Broekhoff net pas is uitgestuurd en ze er dus rekening mee kunnen hebben houden.
Als ik een euro zou krijgen voor alle verkochte exemplaren na het posten van mijn filmpje was ik nu rijk geweest![]()