Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja same here! zo kan ik zien of ik een product beter nu kan aanschaffen of dat ik hem makkelijk een salaris later kan kopen.
Zo weet ik bijvoorbeeld dat ik deze maand ook nog niet de gangsta's paradise hoef te kopenniet echt een hardloper nog.
Ik zie dat er een categorie Xplode is aangemaakt. Wanneer kunnen wij daar producten verwachten?
Ja same here! zo kan ik zien of ik een product beter nu kan aanschaffen of dat ik hem makkelijk een salaris later kan kopen.
Zo weet ik bijvoorbeeld dat ik deze maand ook nog niet de gangsta's paradise hoef te kopenniet echt een hardloper nog.
Let wel op vanaf vrijdag zullen de Pangu producten in prijs omhoog gaan.
Let wel op vanaf vrijdag zullen de Pangu producten in prijs omhoog gaan.
Heb hem gisteren toch maar alvast besteld.
Nice! In meervoud? Ik kijk toch nog even de katuit de boom. Misschien wordt het toch niet een salaris later haha